HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

2 vs. 4... :-)

2010.03.01. 10:37 kistrizso

Huhh, hosszú volt ez a hétvége, így a munkából írok... Korán kezdtem, így most jelen pillanatban nincs olyan operítv ügy, amely ne türne halasztást. Jobban érzem magam, hogy nem cseszi szét a nyomás a fejemet... illetve egy kicsit mégis, a sok pszichoakítv szer még mindig dolgozik bennem, de olyan nyugodt vagyok, hogy nocsak! Kellemes volt a tegnap este, a mocskos részleteket meghagyom magamnak, de régóta nem érzetem ennyire jól magam...

A hétvége szokásos indult, gondoltam hogy nem lesz semmi, aztán pénteken és szombaton is voltam pörögni. Pénteken egy ismételet jelmez bál a Bem moziban, ahol valami érdekes véletlen folytán rajtam maradtz egy kék építkezős sisak, jelen pillanatban a kalaptartó dísze... :-) Avagy ez jó muri volt. A szombati már nem annyira, más vártam volna a Trafótól, nem találtam a helyemet... de az előtte lévő sörözés a srácokkal jó volt! :-)

A Bemben egy lány megadta a számát, a nevét nem jegyeztem, csak úgy mentettem el, hogy szociolgús lány... Másnap írtam neki üzit, hogy hello, szia, szevasz... Erre Ő írtam, hogy ne haragjuk, de van pasija... Erre nekem az első gondoltom az, volt hogy akkor miért... Aztán megírtam neki, hogy nekem meg két teknősöm van és have fun! ;-)))

Sziaa... :-)

Elkezdetm összerakni a legot... Már megvan belőle egy kisebb darab! Ez nem lesz egy egyszerű manőver, de időm mint a tenger...

Tegnap amikor jöttem haza, a szentredein egy rendőr mepróbálta megállítani az előttem száguldó Aduit (A6 vagy A8), de nem sikerült, mert ráhúzta a korámyt, a rendőr meg ugrott... Aztán pedig engem intett ki... Én csak annyit mondtam neki, hogy ez durva volt, Ő meg azt hogy ja! Amikor kérdeztem, hogy nem mennek-e utána, azt mondta, hogy amúgy sem érnék utol a Laccetti-vel... :-) Amikor meg azt kérdeztem, hogy miért nem szólnak a kollégáknak, akkor pedig azt mondta, hogy nincs több járőr és hogy valószínűleg ivott a sofőr... :-) Szóval ennyi, egy kicsit megijdetem! A másik csóka ezalatt lekérte a jogsimat, hogy érvényes-e, hát ilyen se történt mostanában...

A minap egy csöves lámpánál egy olyan kartonpapírral állt, amire az volt írva, hogy "italra kell"... :-) Hát adtam! Egyben értékeltem az őszinteségét... Másrészről pedg egyéni dráma! :-(

Talán meglesznek a projectjeim, mindent megtettem értük amit lehetet... ;-)

Szombaton pörgtünk és mondhatni Plázáztunk Zsófival, voltunk a két szercsenben, turcsizni (igaz én kint maradtam), meg tisztitóban, meg kávézni, meg inget venni, meg cukorkát, meg borcsit, meg pnzcsipeszt keresni... Jó látni, hogy komolyan veszi és élvezi a munkáját, még hétvégén is! Örülök, hogy megtalálta a helyét... :-)

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr551799196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása