HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

Post-box

2010.09.01. 23:25 kistrizso

 

Nem mindig megy, úgy ahogy akarom… A fehér és fekete, állítólag szürke, meg az üres bubik a képregényben! Just do it… Ha valaha lesz új TPS report, akkor abban anyám vércsoportja is benne lesz, annyi bizonyos… Fejlesztünk az örökévalóságnak. A mai jelszó, terminációs kód, ez igen… Bullshit egy, nagy szemétdombon, ahol túl sok a kakas, nekem pedig az egyik hibám az, hogy betartom a szabályokat… Újabb kép került a faliújságra, bizonyára volt benne egy fél óra munka… Habár egy e-mail is elég lett volna… Mindenesetre a szar pont jókor jött, olyan szinten röhögtünk, hogy majd kiestem a székből! :-)

Kint fagy, bent meg beraktam a teknősüknek a fűtit, rend honol megint, csak én háborgok… Sok minden van, de a holnap megint szép reményeket ígér. John Connor vagyok és az … hallják…

Még 500 HDD, egy nap motorral, egy nagy D és egy mosoly… Sophia visszatért és vigaszt adott az éjszakában, igaz kicsit szét volt csapva a gyógyszerektől…

Akkor ebből margaréták lesznek, aztán majd kiderül, ha ki kell derülnie… Sok mindent nem tudok, ezért vagyok kíváncsi típus… A véremet pedig már odaadtam a Vöröskeresztnek!

Visszatért egy blog is, vagy csak én olvastam régen!

Holnap fogom megváltani a világot, annyi bizonyos…

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr722265782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása