HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

XXX

2011.12.29. 17:28 kistrizso

Otthon, M pedig a barátnőjével a Pedróban, nyugalom, dolgoztam vagy 2 órát, de legalább alakulnak a dolgok, a többit jövőre…

 

Egyelőre „meghalt” a remény, de ez szinte hihetetlen, majd tavasszal…

 

Remélem anyukámék eladják a házát és akkor rendben lesz minden…

 

Tegnap Pápán, segítettünk Ilynek hazajönni, meg volt egy autókereskedés és egy gyönyörű 83-as út, meg egy Almádi baleset, amit nem kellett volna erőltetni, de majd ez is javul, legalábbis remélem… Mindenesetre jó volt kimozdulni…

 

M-el szokjuk egymást, de rendben vannak a dolgok, furi, de a jóhoz könnyű hozzászokni… :-) Egyelőre lustizunk, ilyennek is kell lenni, meg polgári reggelik minden nap… A lakáson is kell még alakítani, de ez majd jön, a mosógép folyamatosan megy, ez az első lépés…

 

Jövőre beosztóbb gazdálkodás kell…

 

M szeretett volna halászlevet enni, így életemben először beültünk az Új Síposba  a Fő téren, jó volt, igaz egyedül voltunk, mivel ebéd és vacsora között érkeztünk…

 

A karácsony rohangálós volt. 24-én hajnalban érkeztünk Svájcból, két több mint fél órás dugóval (Bergenz alagút és München után egy baleset), 3 körben hoztuk fel az autóból a cuccokat és még egy része elpakolásra vár, egy részét pedig már megettük, vagy elajándékoztuk, ami a kajákat illeti… Aztán 24-én egy pörgős sütés után Csorna, fél órát hoztam az úton, mivel szenteste nincs traffipax gondoltam, nem volt… Jó hangulatú szenteste Turi Pista Bácsinál, aki M nagypapája, meg Gabi, aki M anyukája, meg Csilla, aki unokatesó és kamiont vezet…Aztán hajnalban innen is vissza, anyukámékhoz, ez is rendben volt, de Jocónak le kellett lépnie, mivel jött egy színészházaspár megnézni a házat, de utána vissza kerékvágásba… Nem volt nagy öröm a törpétől… Aztán este még csináltam egy csirkepörit a hortobágyihoz, M pedig kidőlt, mert beteg a foga miatt, meg fáradt a sok minden miatt, ami mostanában történt, én meg támogatom, mert én vagyok a legjobb… Igazából egy főnyeremény… :-) 26-án pedig hozzánk jött a családom, igaz Anikó nem, mert beteg volt, kicsit késői kelés, de elkészültünk és jó lett minden és finom… :-) Aztán pihi egy kicsit és Zsófiékkal ugyanaz a menü, csak nyugodtabban és már tapasztaltabban, nem rohanva… Szerintem ebből szokás lesz… Az idei: hortobágyi húsos palacsinta, Fondu mindenféle mártogatós dologgal, meg egy zsenilis toblerone torta…

27-én M nem volt jó paszban, sokáig aludt én rendet csináltam délelőtt, aztán amikor indultam volna felkelt és azt mondta hogy rémálmai voltak, de nem tudtam megvigasztalni, mert sietnem kellett, így is 10 percet késtem, Gyurival snokkereztünk, 6-1-re kaptam ki, igaz az 1 is, segítséggel ment… A dákóm pedig halkan eldőlt és nagy nehézségek árán sikerült kihalászni a fűtés mögül… Aztán haza és M felvesz, nagyon nem volt meg, rossz kedve volt, próbálam vigasztalni, aztán Gyuriéknál jobb kedve lett a gyerekektől és társastól ( asszociációs kártyás), aztán haza, a catan kimardt, este pedig megkésve Love Actually…

 

Tegnap meg Aki Forrón szereti, de ezen bealudtunk, de most belenézek, ha úgy… Este meg mozi… Csizmás, vagy Szilveszteres…

 

Aztán majd jön egy Hetyei szilveszter…

 

Hát így…

 

Nyugodtan…

 

Kellenne egy ToDo rendezés…. Sok dolgot írtunk össze, hogy miket kéne csinálni….

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr793504658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása