HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

Opsssszzzzz...

2013.07.13. 08:56 kistrizso

.. es egy beszelgetes az eletrol, a vilag es dolgok lenyegerol a csapossal, aki a vegen adott egy ingyen korsot es azt kerte, hogy vegyek egy UNICEF-es zoknit ebbol a penzbol, szoval hihetetlen es egy latomas, viszont nem.adott sort a szerencsetlen kulfoldinek, aki nem tudott semmilyen nyelvet, meg a sajatjat sem, meg nem is volt 100-as es csak eur aproja volt... Az egesz egy meg nem tortent latomasnak tunik nekem...

Geza egy tortenet, nem is ertem miert ajanlottam fel, hogy segitek, viszont nem is szeretnek alairni semmit, ki kene talalni ezt a fazont, nincs realitas erzeke es szereti halogatni a dolgokat... Nem egyszeru eset, de ki az? Szoval szorul a hurok...

Remelem kellemes este lesz a mai, Braz mar bejelentkezett...

Lonyay Pub es borsodi, mar sajnalom, hogy nem Konigsburgot kertem, meg egy talalkozo az exfonokkel, aki roviden szamonkerte az idot...

Tender leadva, az utobbi honapok egyik legprezicebb 59 oldala, nemzeti szalaggal atkotve...

CivV most a franciakkal es jol haladok, izgalmas, de joval lassabb, mint az elod, meg volt Keresztapa is...

Talan 3-4-ik alkalom, hogy elkiserem Mesit futni, neki biztatas es biztonsag, nekem minimal mozgas...

Vagyom arra, hogy menjunk nyaralni...

Furcsa talalkozni regi TMesekkel, van es jon a gyerek, egyre kevesebben ott, viszont volt egy kis pool, mindez a Noaire-ban...

Most akert-ben, mert az efi kesik, csotores, munkaidoben csak kv...

Ma egy vitrolas otlet a szelrozsanak, inde video...

Les egy barackos kor ma, remelem befer a lavorokba es a tobbibe...

Egy reggeli beszelgetes, ami egy regi kapcsolat ujra melegitese, de okosan, nem latom at teljesen, hogy ki merre nyal, konyokol, tapos... de ez egy ceg es igy van ilyen...

Beadva a tender es annyira nem lett rossz...

Bringa, Erzsebet ter, elet, fiatalok, mi az ami kellhet... Zartkoru rendezveny,, ennyi...

Super8, filmezni az agyban es CivilizationV, ami nagyon mas... Meg toltott gomba, most kek sajtos belsovel, szoval szep este... Holnap durva nap lesz...

Elvittem az egyik uj sales-est efihez, nice, van mit csinalni, nincs panasz, pontosabban lenne, de alljunk hozza pozitivan, avagy nincs semmi gond, csak kihivas... Meg kell talalnom a helyem ujra ebben az egeszben, furcsa, hogy csak ketten vagyunk, lemondtak a vizsgalatot...

Az elet celja a halal, az ertelmet pedig a szuperszamitogep sem tudta megmondani, csak egy 42-es hibakodot dobott vissza...

Utalok varni...

Nincs rohanas, mondjuk hogy nyugalom van, van benne lelkesedes es ez jo, de van is mit csinalni, nem nagyon stresszel azert magam a dolgokon, szo volt megint a bizalomrol, volt adatbiztonsagi porges a heten, meg egy darabolas a portfoliobol, hat ez ilyen, tenyleg ugyanolyan sales-es lettem mint a tobbiek, de megis mashogy, szoval mit ne mondjak, van mit gyogyitani, a kerdesek pedig: Jol vagy? Keressel allas... A valasz: Megvagyok, de voltam mar jobban is, vagy a szimpla koszonom jol, esetleg soha jobban, de ez persze ironikus... Nekem jol all, olyan vagyok, mint egy hataslo, de az igaslo jobb, teher alatt no a palma mondjak, de ez egy kicsit sok, szerintem, mindig jonak kell lenni, valahol ez termeszetes kenyszer, de neha sok... Hosszutavon, jo lenne dobni a saleses dolgokat es belekezdeni, valami fix dologba, de vannak dolgok, amiket kifejezetten szeretek, megismerni uj embereket, beszelgetni veluk, eljutni erdekes helyekre...

Na de most nyar van... Szentes(te) helyett, Balatonfured, aztan EFOTT, ha ugy... Jo volt ez a nehany nap, de nagyon faraszto jo vendeglatonak lenni, illetev keves idonk jutott egymasra, talan ez fajt a legjobban, na meg anyukamat semi hivtam fel... Szoval visszarazodas lesz majd ezerrel, meg egy kis munka ha ugy... Latom ertelmet!

Ilyenek voltak, mint Harmashatarhegy este, fenykepezes, Tihanyi-komp es levendula szedes ,meg ott is fotoorulet, meg a harckocsi park Szantod es Tihany kozott es ha mar ugy akkor 10 perc egy lanctalpassal, vitorlazas nem, de jo beszelgetes Tamassal igen, volt a 3D-s IMAX-os The Great Gatsby a MOM-ban, gyors talalkozo Gaborral, 3-an tolni a Carcassone-t, erezni egy kicsit hogy kozel a Balaton, meg volt Orfu, avagy Fishing, nehez a harom ejszakat osszefoglalni, de jo lett volna ha tobb ido jut Pecsre, viszont volt grillezes, lecso, na meg Maszkura, Brains, Kiscsillag, Kutya Vacsoraja, Kaukas, Quimby, Szori es Pulek, Punnany es meg ki tudja mi minden, furi hogy tobb mint 1 hete harman vagyunk, nagy feleloseg vendeglatonak lenni, ma pl, amikor mentem be, egy pillanatra angolul gondolkoztam.. Bent mar megszoktam az uj asztalomat, egyaltan nem nagy, de elvagyok, van mit csinalni, igy panasz sincsen, ha meg lenne akkor ilyen white people problem lenne, vagyis nem lehet durva... A hetvegen lesz EFOTT, meg Lars haza, meg van egy unokatesos irany is, habar ez szerintem ugrik... Szeretlek Mesi, hat most igy, 2 eve... A Mes pedig kedves, mert kedves... :-)

Claro es egy koszones a bekanyarodo exfonoknek... Fura ez az egesz, irany a fogorvos, aztan az este, mar vagy ket hete jol viselkedik az innyem, aminek orulok, a meleg pedig nagyon elfaraszt... Nem tudom, hogy lesz az uj kaszt rendszer, de majd elmondjak, ha ugy... egy kicsit bant ez az egesz, de csak utolag lehet okos az ember, mindenestre nott a motvaciom... Karriernap es Budapesteye, ezek lesznek...

Megvan a dontes, az van, hogy az van... Tul sok tenyezos a matrix... Egyelore legyoztem onmagam, vallaltam a hibamat..  Itt van Lars, remelem jol erzi magat, de van otthon gond, holnap Fishing Orfun, itt van az ideje ennek a partynak... Volt mar korozott, harmashathegy, fagyi, arado Duna, repter pickup, A38, Eiffel ter es meg magannyi aprosag...

Tul a nehezen, megvan az uj hely, minden rosszban van valami jo, van TV, igy lathatom a snookert, a kovetkezo heten jonnek az ujak, na az ugy erdekes lesz... Azt azert hozamteszem, hogy hivatalosan nem nekem kellett volna, a legnagyobb tanulsag, hogy ne mond el senkinek, ezt megint megtanulni fajdalmas, volt egy kis helikoter nezet, amit amugy magyarul madartavlatnak mondanak... M feszeult, de mar jobban, ma delelott egy kis homeworking, megszokhato es alakithato, meg a szokasos a szamokkal, meg egy ujabb tender, talan ezen nem bukunk... de kell majd rajta gondolkozni... A ma este es a holnap meg nem annyira vilagos, de szombat este csillagvizsgalos szosszenet, aztan talan furcsi a Rudasban, vasarnap meg anyukas grillezes... Kene mozogni, meg vasarolni, meg ilyenek... Hetfon jon Lars, csutortoktol meg Fishing, avagy szabi... a tobbit meglatjuk! Mesi raporgott a nyarra, en meg nem annyira latom a dolgokat, persze ez a benti dolgoktol is fugg... Jo otthon rendet rakni, de van meg mit, az alapveto cel Mesi cuccainak a kenyelmesebb elhelyezese...

Furcsa latni valakit, mas allapotban, de legalabb tanultam valamit, megijedtem, nagyon... Elso valtozos het, mondjuk azt, hogy lelkes vagyok, csinalom es valaszolok ha kerdeznek... Furcsa a Feri mellett, eddig nem sokat beszelgettunk, vicces ez az egesz szitu, nem ertik a szar vicceket... Bunti, erdekes szajiz... soha nem dolgoztam meg a wc elott, mellett, hat ezen is tulvagyunk... Amugy meg mindegy, ha nagyon elegem van, akkor jon a zene, munka is van, lelkesedes melyrol... Penteken Mesi VIP ami jol sikerult, de persze valahol faj az elvallas az OCSI-tol, a masnap meg durvabb volt... Szombaton Kobuci es Korai Orom az Ajtai Klannal, ami oromzenes beszelgetos este lett, aztan folytatas a Csalanosi Csardaban, ha mar mindig nyitva van... Vasarnap pedig a szokasos csaladi ebed, meg egy nagyobb kerteszkedes... Amikor Gabinal voltunk vendegsegben, akkor zsenialis ebedet tolt, na es a sportszelet, szoval lathatoan jobban van... Mesi most fut, en 2 napja bringaval, ma volt 2 ugyfel is...

Ez egy ilyen kiadatlan blog, de majd egyszer... Megint fogorvos, majd meglatjuk, egyelore heti 2, nem panaszkodni es tulelni... Nagyokat nyelni... Nem a legjobb hetem, kaptam egy irasbelit, mert tettem egy irasos ajanlatot, amelyet alairtak... En csinaltam, nincs miert, tanult kollegam szerint ez egy megkesett aprilisi trefa, avagy most keresztfa, kis asztal, nincs napfeny, nagyobb terv, nincs coach, bizalom es kegyvesztetseg, ez jar, ezt kaptam, nem volt senkinek se kellemes pillanat, buntiben es igy pont is, persze van lejjebb, de nem kene, egyelore bejarok dolgoni es becsulettel elvegzem a munkamat, ahogy eddig, majd meglatjuk mi lesz... Tegnap megcsinaltuk az eddigi legfinomabb pizzat, rajottem, hogy Mesi fontosabb mint sok minden, tegnap nehezen aludtam el, az egesz egy rossz alomnak tunik... Van ez az aranyemberes tortenet... Nem panaszkodom, nincs okom ra... Azt mondtak, hogy szamitanak ram es a teljesitmenyemre, hat majd meglatjuk, en csinalom a dolgomat, nehez persze lelkesnek lenni, de hat ilyen is van... Innen szep felallni, annyi biztos, hogy itt nem lesz karrierem, ezt elmondtak, meghuztam az oroszlan bajszat... Annyi biztos, hogy a bizalom sok szinten osszeomlott, iranyomban, amin en javithatok, illetve nekem a titkok orzoinek iranyaba, amin megint en javithatok... Keresem azt a vidam sracot aki ide jott dolgoni es most itt egy felnott, aki nem talalja a helyet es hulyesegeket csinal... Persze ez a karrier is erdekes dolog, nincs minden veszve, nagyon nem, nem biztos, hogy mindig erdemes feljebb lepni... Annyi biztos, hogy most nem annyira jo, de probalom nyalogatni a sebeimet, nagyon nincs valasztasom, illetve az a baj, hogy van es ez zavar, hat majd meglatjuk... Precizebben, pontosabban, okosabban es sorolhatnam a dolokat... Ebben az esetben egy hallott legenda vagyok jelen pillanatban, persz ez volt a terv gondolom...

A gondolatok: arviz es igy mashogy kozlekedni es tervezni, eddig szerencses voltam, mert koran es az ugyfelhez sem volt gaz, mivel nakozben, koran mert hetfon kedden nem, nem sokat haladtam es ez egy kicsit feszit, nem szeretem a meeting napot, nem en osztom be, nem tudok ott lenni az ugyeimnel es meg soroslhatnam, megint fogaszat, kivancsi vagyok mi lesz? Vitorlazni nem annyira jo idpoben, 8 csomoval 4-6-os szelben, adott esetben jol megdolt hajoval, feloltezve, hogy jobb legyen a hoerzet, Chance szarazon, segitettunk a felkszitesben, vizretenni, algavedozni es nyomtunk egy Fozfo Alsoors tavot oda-vissza 3 ora alatt, soha nem lattam meg vitorlasrol a Furedi oblot, a tihanyi csovet es az apatsagot, Missy is jol birta, kenyelmes es elfertunk... Nem annyira talalom a helyem, nem erzem magam boldognak, nem tudok igy sokat adni magambol Mesinek, de volt tegnap masszazs, hogyan lehetnek kedvesebb es hogyan tudnam jobban beosztani az idomet, ezek a kerdesek? ... persze meg megannyi mas, a Civilization csak eltereles az igazi problemak elol, de amugy jo szorakozas... Itt a nyar, nem erezni, nincs ezzel kapcsolatban es nagyon massal sem boldogsag bennem, ezt teszi a multi, a kerdes a lelkesedes, a megbecsules, a motivacio, olyan embertol elfogadni, akit nem ertekelsz sokra, a negativ oldalt visszafogni es pozitiv uzenetet hordozni, ma talan sikerult, igaz neha ossze kellett szoritani a fogamat, tul a mai napon, talan a holnapi mar jobb lesz... Bizom benne, de mindez sok munkaval, aminek nem mindig latom az ertelmet, szoval ez egy ilyen bringa... Persze van, de a rendszer ugy mukodik, hogy 3 telefonbol, 1x a szemetet ontik Rad, birom meg, de kezd sok lenni, tenni meg nem nagyon tudok, c

Szabadsagon,borgracs es szabadter, ma mar nyar van... 12 perce... :-)

Elore kurvak es genszterek, bizni szeretnek bennetek... Var es sar, Godollo, cserkesz, legy resen, enduro es easy rider...

Sopranos, most az Aranykez utcaban es most mar Foursquare-n is... Egy kv, egy koran erkezes a fogorvoshoz, egy kis megnyugvas a rohanasban, teljesitve a honapot, szerintem nem fogok Toluk kerni semmit, nem erdemlik meg, vasarnap ebed M anyukajanal, aztan irany a Balaton es nem vitorlazas, remeln jo ido lesz, szep es szeles, de ebbol is megart a sok, szoval ket nap szabi a masodik adag az evben, itt volt az ideje januar ota, persze voltak hosszu hetvegek es kirandulasok, de ez most rendes szabi, juhe, avagy mint felfogom szabin vagyok... :-) Ram es rank fer a pihenes, persze szerdatol vissza a porgobe, majd felveszem a fonalat, biztos huzos lesz, tegnap Zsofiek atjottek vacsorazni, csinaltunk egy harom fogasos menut... A hely olyan mintha Spanyolorszagban lenne, ul az ajto masik oldalan egy fazon velem szemben, az ajton keresztul latni skizofren egy picit, na mindegy, este buli a kek lyukban, M fut en Keggaval ertelmezem a vilagot, szombaton pedig ver es hanyas Godollon a cserkeszeknel, a csoka mellettem lassan egy perce inditozik, vagy valami baja van a kocsijanak, most abbahagyta, Erika visszatert, nincs jobban szerintem, de jon takaritani, sikerult elpaszolni a konyveket a BME konyvtarnak, pontosabban megbeszeltem veluk... Drukkolok, hogy beinduljon... A heten lattam ket defektet is, az egyiket ledudaltam es szoltam neki... Van uj autom, a harmadik... Egy uj Opel Astra I sedan avagy lepcsoshatu, fekete a lanyoknak, Mis(s) a rendszama, M szerint olyan mint egy Toyota, tavolabb ulunk, sok elottunk a hely, hianyzik Boldizsar, mashogy kell pakolni, nem megy be csak ugy a fotel vagy a bringa, lesz hozza csomagtarto, nincs bene tolatoradar, tukorfutes, hatul tekeros az ablak, lopasgatlo pittyego, ami reszemrol nice, de a ceg reszerol nem ertem, sokat fogyaszt, egyelore 12 liternel jarok, nem harap, lomha, Trombi szerint ezek majd beallnak, van vilagitos tukor a napellenzoben, mindket oldalt, eddig nekem nem volt ,egy no alapbol at se vette volna az autot, nincs benne sotetedo belso visszapallanto, meg az a cuki feny alatta, de van USB, ket oldali digit klima, egy okosabb computer, egy korrekt muszerfal, egy hosszabb auto, meg kell meg erezni a prkolast, matrica off, egy uj forgalmi es tok, ezaltal egy uj irattarca... Szoval ilyenek... Ja es 17-es alufelni, nice... Szoval nem rossz, de neha meg furcsa, konyolo off, de igy van harom pohartarto... Boldi meg megy szervizbe, aztan Monron varja a gradinget... Ez is ez a het...

Bombariado, kint az egesz ceg, mindenki a kornyeken, en a Claroban, de meg korai egy sorhoz, igy marad a capi es a szoda, tegnap varganya capi a Dunapark-ban, avagy egy szep vacsi tanc elott es egy jol sikerult este, tegnap majdnem B2B sales trener lettem egy kozos megegyezessel, de nem irtam ala, tobb elkepzelesem is van, de most nem fejtem ki...  a dolgok haladnak, de kicsit kacifantosan, tobb a problema megoldas es a vergodes, mint az uj ertek teremtese, jovo heten vitorlazas, igaz csak ket napra, de jott fog tenni, csak legyen jo az ido es legyen szel is... Neha az az erzesem, hogy magamra maradtam a rengetegben es harcot vivok a szelmalmok ellen, lesz csaladi nap is, lassan belendul a nyar... Hetvegen takaritas, elhuzni mindent es kitakaritani ugy igazabol, Eriknak amugy idegosszeomlasa van, igy nem is volt mas lehetoseg, csutortokon jonnek Zsofiek, de meg nem allt ossze a menu, volt jutalekelszamolas is, azert valami az elozo honapbol is lett... Csinaltam angol hazit, szep remenyek, igazabol fesztivalra vagyom, meg arra, hogy rovid nadragban is jol erezzem magam, itt lenne az ideje... Jo lenne egy uj telefon, de azt hiszem dobni kell a nyomogombos verziokat... Ma snooker, megint kedden, meg mindig a 60-ik a ranglistan, jo lenne nyaron
 tanulni valamit, szerintem beiratkozom egy magan angolra, hogy ne felejtsek annyit... M szeretne, hogy franciat tanuljak, naluk is nagy a kuzdes, az orult fonok bejott, hogy felnyomtak, neha nem ertem az embereket, hogy miert nem neznek magukba... Nalunk csak otletek vannak, ez idaig nekem is menne, elobb-utobb, ugy is elfogy a bizalom... Sarkanyhajo csapat, ha ugy...  A rendrakas utan nagy a kaosz meg nem minden kerult vissza helyere, az pedig ugyfelek tetlenek, mindig varunk valamire... Ping-pong-ozni kene, hat most roviden ennyi es kene egy randi is... :-)

Itthon, jon "Edgard" es teszi majd a dolgat az bug-ok ellen... Gyakran latok kemenyseprot, ma bringasat, mindig kivanok... A fogam, pontosabban az inyem jol van, meg is x-ray, javul, kisebb a gyulladas es gyogyul, nem is jon belole, most megint ideiglenes tomes, extra fertotlenito szerrel es minden rendben, erzem, meg akarok gyogyulni es fogok is... Jo volt erre rajonni, hogy van es meggyogyitani, orulok, hogy raszantam magam, egyben nem felek a fogorvostol... Ma megkerdeztem egy opel astra sedanost, hogy mizu, 1 hete van nala es elegedett, minden rendben, szep remenyek... Ma lattam andiet, ami egy sima es teljesen rendben van, nice lesz... A regi pedig pihenni fog egy ideig es meglatjuk mi lesz vele... Van ez a veteli opcio... Anyukam rendben es csinalja a kertet, tetszik neki, hogy mi is segitunk, a sok locsolas megteszi majd a hatasat... Aktivabb online elet kene, visszaszerezni az enem, kiteljesedni... Bye M, nem is tudom mit mondjak, az utolso talalkozasunkor atengedtel amikor jottem a bringauton, sajnalom, hogy nem alltam meg... Az allatkerti belepo nice..., jo lesz majd ha megint lehet... Reggeli meeting off, coach targyalo, de lesz ujabb, nyomtunk egy kort a Claroban, kellene egy fel idos ertekeles... Mi lesz a papirral? Adobevallas done... Ossze kene irni, hogy mikor mi lesz, mert elvesztem a fonalat...

Jon a rovarirto, javul az igy, adtam penzt egy utcazenesznek a ket Vacit osszekoto aluljaroban, szoktam latni es hallani, ahogy dobol es jol teszi es jo hanga is van, szeintem hippi... :-)

A nemasag kovete vagyok, csak akkor ha kerdeznek, elfogadni amit adnak, bolcsen, okosan...

Keresem a helyem, maganyos farkas vagyok, de kozben kozossegi leny, meg informalis vezeto, aki siman osszgyujt egy csomo alairast, ha szar a nyomtatas, jobb embernek erzem magam, mint akik vezetnek... Jobb embernek erzem magam nagyon sok embernel, segitokesz vagyok, ha engedik es van turelmem, megvaltanam a vilagot ha tehetnem, hippi vagyok, vagy jelen esetben egy farkasborbe bujt hipster, nem szeretnek elveszteni baratokat, de tavolodok, ez ilyen, tenni kene ellenne, Mesi jon... O a biztos pont az eletemben es jo hogy van ilyen, ismerjuk egymast, hogy mi a kedvenc etelem, a valasz, hogy tobb is van, minden ami finom az adott helyzetben, ahhoz kepest hogy nem ettem halat... ;-)

Vig Cafe, eggyel arebb, jo ez a bringa, nincs okom panaszra, ehezik az orszag egy resze, en meg sort iszom es van otthon behutott pezsgo, vagyis minek a rinya, mert magyar es szeretunk, mert onzo vagyok es velem tortenik, sok a napi szar es vissza kell osztanom, ha meg bennem marad akkor bennem rohad, talan ezert jon ki es megbocsajtjatok... Jo jel, 2 hete beultem az Anna Cafeba es rendeltek netet a WIFI-hez, kicsi a vilag, sok embert ismerek, jo dolgom van, minek lazadni, amikor a sodordas is segit, de jo lenne egy olyan vezeto, vagy vezetes akitol lehet tanulni, felnezhetek ra, el tudja vegezni a munkamat, elobb er be es meg sorolhatnam, ehelyett jon a a panasz, de ma visszafogott voltam, igy kene, remelem igy is lesz, hanyszor irtam mar le, de nem eleg leirni, otthon elmondani... Ha Mesi talalna kulfoldon munkat akkor fajo szivvel, de mennek, hianyozna Budapest, most meg szabad vagyok, nem becsulom meg, hogy van idonk es azt csinalunk ami jol esik, nincs macskank, kutyank, gyerekunk, ami mas ritmust ad... Jo lenne osszekotni az eletunket, de felek az eskuvotol, szeretnek olyat, ami szp es jo, de tudom az ilyen draga, habar ne legyen smucig az ember, meg ott vannak a tervek, elkoltozni, kertes haz, habar, akkor elnyelne a kert, ezzel is vigyazni kell... Nehezen dontok, lehet hogy merleg vagyok...

Jo erzes, hogy szukseg van meg rad, megtalalt a szarnyas fejvadasz en meg meghallgatom... V+H... Tul a napi szaron, annyira nem volt durva, befele bringaza kozben csorgott a fonokom, hogy mizu egy uggyel, de mivel meg mindig nincs uveggombom, igy nem tudtam segiteni, avagy lesz ahogy lesz, megbeszeltuk, hogy majd folytatjuk bent, de nem, legalabb beken hagyja a maganyos farkast, az angol tanar lehivott cigizni, jo fej, irigylem ,hogy nem panaszkodik, jobban oda kene figyelnem az iodokre es a helyen es tudatosan hasznalni, reggel lemostam a bringat, megrendelte a dth, koszi, hold, bringa, Claro, sor, megyek Mesi ele, reggie es megint van fulesem, meg visszakaptam a telefonom, a csere pedig jobb a masik oldalt, a hetvegen Pannonia, elotte beszelgetes Sanyival, semmi vilagmegvalto, de azert jo volt, no a pajesz, jonnek a megjegyzesek, egy zsidos es egy rockabilys, odajott a lany, hogy francia vagyok-e, mert olyan vagyok mintha egy film noire-bol leptem volna ki, sajnaltam otthagyni a PASO-t, kezdtem jobban lenni, uralom a munkat, kiment a Lang, jol atszamoltam, remelem rendel valamit, a kelert meg koszonom, jonnek-mennek ez az elet, jon az uj auto is, vasarnap ebed, jobb hangulatban, beszelgetes batyammal es Anikoval, palantazas a kis kertben, nyugis csak ennyit muvelni, anyukam orul, jo volt a lakas etterem is, Mesi nagyon boldog volt, jo volt latni es finom is volt, ~25 vendeg, ismeretlenek is, jo hangulat, meg lehetne a reszleteken javitani, de ne legyunk telhetetlenek, orulok, hogy orul es valora valtottak az almukat, a vitorlas arebb kerult, tegnap meg nyomtunk egy kirandulast, Mesi futott en bicikliztem, ismeretken terepen, erdoben ,terkep alapjan, 12 km, volt erzes szerint, amikor eltunt a jel, meg esoben, meg egy cukor ret gyerekekkel, csaladokkal, majusfaval, kutyakkal, patakkal... El ken koltozni, de ezt csak mondom, jo lenne valami alap hozza, megbekelni a vilaggal es bene levo hulyekkel, mi lesz, ha nem arulnak majd a standard helyeken cigit? Kevesebbet es elore...

Zamadri, Pannonia elott, Sanyi mint vendeglato, 3x sor, 3x icetea, hamarosan indulo...

Jo lenne egy masszazs, vagy kevesebb stressz es igy nem fajna a hatam, habar amiota jobban odafigyelek, hogyan ulok, jobb a helyzet...  Nagy a szegenyseg es nyomor, meg a ciganyok arulnak mindent, szerencses vagyok, most Anna Cafe Fovam ter, kv es sor, varva a Halvacsorara este haza soforrel, holnap koran keles, mert Mesi megy Csornara, vigyazni a nagypapara, anyukajanak van munkaja, talan mar irtam es ez most biztos, habar az MTI-s otlet is jo volt, az MTI-n meg lehet nezni visszamenoleg a hireket, de csak '80-ig, igy nem biztos, hogy megtudom mi volt '77/09/26-an, majd a Szechenyi Konyvtarban, tobb az otlet, mint az ido, tobb az elintezendo, mint az ido, vagyis az idovel van a gond, vagy a felgyorsult globalizalodo vilaggal, lattam egy osszeeskuveses filmet, a penz kialakulas volt az egyik tema, a tanulsag ,hogy lennek jegybank, illetve nincs ertelme a kamatnak, illetve a penz magatol sokszorozdhat, a masik erdekes a terrorizmus, evente 2000 halnak meg benne, elkoltenek ra az USA-ban ~50 milliard dollart, ha jol emlkeszem, ebbol ~70 USA allampolgar, sziv es errendszeeri betegsegekben pedig meghal evente 500e ember es erre 500 milliot koltenek, mogyoro alargiaban, pedig 14-en halnak meg evente az USA-ban, szoval furi a vilag, furi a film, kerdes e mogott kiall, egy anarchista csoport, aki szeint senkinek nem kene dolgoznia, mert a fejlettsegi szintunk megengedne, Pareto-i 20-80%-os elv is borul, mert kevesebbelnek van sokkal tobb... Meg a gazdasagi terrorizmus, nem kene ilyeneket neznem... Napi szar rovat, megkapod a beruhazai koltsget, miutan felmereted, ajanaltot adsz, szerzodest kotsz, alairjak, vegig megy a jovahagyas, visszajon a szerzodes, megrendelned es akkor az jon vissza, hogy valtozik a beruhazasi koltseg, mert az az alepitmeny meg sem epult, amikor szovteszed, hogy mizu, nem cc-vel, akkor hold your horses, vagyis megis jo, majd megoldjuk es elszamoljuk mashogy, ezzel nem is kell foglalkoznod, de kattinsd vegig, a masik 50 cim, emberunk 50 lakasa, amit kiad (ki ez?), majdnem 40-et latunk, a felmeres eredmnye nem surites, hanem ~40e koruli szam, indoklas, a surites (egyszeru bekotes) egy mondtaban leirva, aztan vegig nezeted a cimeket, ebbol osszesen 3 olyan tarsashaz, ahol nincs aktiv elofizeto, vagyis csak 3 nem surites, osszesen 1,2m ment volna az alvallalkozonak, ha fogalmam se lenne rola, en kerek elnezest, harmadik egy folyamat fejlesztes, amit 1,5 eve javasoltam, de semmi, megkerdeztem a fejlesztot, hogy mizu, mondta, hol kell feladni, nem is volt feladva, pedig 1 nappal azelott, az volt a valasz, hogy prioritasban hatra szorult, ma feladtuk, hogy a f*szom... Tobb a gond, a pontatlansag, mint az orom, mar csak az ugyfelek, a penz (ami lehetne tobb is) es a maganyos farkaskent harcolas tart itt... Munkavallalo vs. Munkaltato... Snooker verseny, remelem holnapra sikerul kitakaritanom ezt a sok sz*rt a fejembol, konyvet kene irni, ez volt az uj otlet, avagy a Lotusz Arnyekaban... Szeretlek blog, sokat segitesz... Miert van az, hogy az ugyfel csak nekem fontos, a tobbiek leszarjak? Azert mert en kozvetlenul foglalkozok vele?  Az elmaradt fizetes emelesebol pedig telik kozossagformalo propagandara, mert nem irtam ala a grade rendszert, ami nem volt fair... Buntetni kene, meg az hogy a merketing iranyit, ez a buntetes, szerintem ez egy sales szervezet, legalabbis innen jon az bevetel es fizetesuk is... Mit kapunk mi? Lebasszast, mert nem hozzuk a havi 6,3m, ami budget-ben csak 4,5m, ez is gond, nincs osszinteseg, nincs koszonos, nincs kozos ebed, nincs semmi, csak amit elintezzel, a soho-ban meg tablet, de nekunk ki tudja, hogyan, nagyon a kulonbsegek szolgaltatok kozott is, keves a nagy hal, a piac nem az mint evekkel ezelott, tobb hal kell a jolethez, a halak szama korlatos, a halo pedig lyukas, de ezt nem publikakjuk, sok a gond, ez itt is es a mindennapokban is jatszik, jo lenne a hatam mogott hagyni az egeszet, de a tobbi halasznal is szar van, csak kedvesebbek a halaszok es tobb a support es mindenki tudja, hogy mizu... Itt meg egy ugy teszunk, hogy elmaradunk 200 millioval, kesunk 1 orat a meetingrol, osszefoglaltjuk a szamokat, jon a lebaszas, belul orulunk, hogy legalabb ennyi megvan, fontoskodunk egy kicisit, szoval kb. ennyire fontos, csak legyen meg az LV kollekcio es ne spanoljunk a halandokkal, ez nem vezetes, ez inkabb tevedes... Oszinten sajnalom, de csak a penz tart itt, meg hogy megkerdezik az ugyfelek, akkor meg mindig itt... Hivott Marcell jon, lesz PAFE a kovetkezo heten, Sanyival odatesszuk magunkat, Mesi lakasettermet csinal, megprobalom majd segiteni... Mellettem palinkaznak a nemetek, de van itt mindenfele nacio, tok szines a vilag, vagy bonyolult a matrix, ujra kene nezni... Habar a Napoleon-os civilizciom se fejlodik egy ideje...

Csomo project, csomo ugy, csomo lehetoseg, tetszik, de milyen aron, kevesebb ido magamra es rank, ezt nehezen tudom jovatenni... Mesi nem volt formaban, a hat es fejfajas ilyen, most fogorvos, jobban, meglatjuk, ne feljtsd a listerint, ma snooker es hetvegen snooker verseny, holna bringa, ugyfel, halvacsora, ma dijbeszedo -20%, na ez egy erdekes meeting, megvan a vitorlas cucc... Jo lesz kikapcsolodni, kiszakadni, stb. Szerintem elmegyunk satrazni majd juliusban, esetleg egy tengeren tulra majd szeptemberben... annyi a szar, hogy fel sem veszem, persze biztos, de szerintem ettol faj a hatam, mas oldalrol pedig valahol elvezetes, folyamatosan problemakat megoldani, ott lenni az ugyfeleknel, latni olyan dolgokat, amiket csak kevesen, segiteni nekik... Szeretem a szerdai napot, vacsi Mesivel es a tanc, ami sokszor feler egy fitness-el...

Ha ki akarnad rosszul talalni, akkor nem sikerulne ennyire szarul... Buszkek vagyunk arra, hogy megtakaktuk. a ki nem szamlazott arbevetelt, de felelos itt sincs, egy kovetkezmenyek nelkuli orszagban egy kovetkezmenyek nelkuli ceg... vagy csak nagy a porges, biztos ez utobbi...

Grund, ugyfeltalalkozo, google, aldott nyugalom es csend, mi kellhet meg, Mesi csapatepitesen Velencen, elertuk a Buszt reggel, megint egy nehez felkeles, eleg lett volna egy kovet adni, volt az intelem, nem vettem komolyan a pohar eltoreset, amit barki beszopott volna, ez egy ilyen bringa, amugy meg beszelgettunk visszafogottan es kicsit tavolsagtartobban, de lesz meg jobb, mert jobb, nagyon lusta szombat, nem voltam kint az utcan, nem vagyok ra buszke, de jo volt, snooker vb, ma vege lesz, benne van egy hosszu ejszaka, lassuk mit hoz a delutan, satrazni kene a Plitvicei tavaknal es a Pula-ban, nem nyaraltam meg Horvatorszagban, lehet, hogy itt az ido... Szeretem a sort, de szerintem meg nem vagyok alkoholista... Szerintem ez ott kezdodik, ha "reggel" (legyen ez barmikor) nem indul el nelkule... Szoval jobban, de van mit csinalni, szerencsere... :-) Mi is megvagyunk, vettunk bogracsot, grillezni is kene, szomabton inkabb snooker verseny, mint Tarjan, ha Zsolt nem jon, habar meg lehetne mutatni magamat, habar nem hivtak, a heten nincs angol, Dana BeneLuxozik, nalunk meg megy a kalandpark, csak nyomas alatt... Lesz meg egy jutalekos meeting-em, nagyon jo hangulatunak igerkezik, le kene zarni nehany nagyobb projectet, ehhez meg ido es nyugalom kell...

Tul a munkanapokon, a modellvasut mozdony megjavitva, nagyon kedvesek voltak, igazi szakik, bringaval Csuvinal, 30-ik,nagon orult szereny kis tarsasagunnak, meg hogy nekeltunk neki es a torta is finom volt, elotte megvolt a Fellini, meg a gorog gyros a punkosdfurdoi vegen, aztan haz bringaval, avagy egy lusta majus 1., bent mukodik a hallgatni arany, a motivacio odaat, igy csinalom megszokasbol, van is mit, de nagyjabol rend is van, lesz tablet,  meg melytorok es egy osztrak vegpont, meg tanakodas... Most fogorvos, talan jobban, de ez egy orok kornek tunik, aztan Zsofi, de nem sokaig, mivel 8-ra kene menni vacsizni Judithoz es csaladlatogatoba, M anyukajanak van munkaja, Luci meg jelentkezett a Robogo miatt... Mondanam, hogy up to date, de annyira megsem, meghagyom a jatszoteret a gyerekeknek...Hetvegen anyak napja, igy menni kell, de mas kulonosebb dolog nincs a hetvegere...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr585402755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása