Gábor már egy ideje koptatja a UPC folyosóit és rendületlenül próbálja az ügyfelek igényeit 100%-osan kielégíteni. Ez okozhatja, hogy némely kollégák szemében fura figurának tűnhet, hisz mindig az ügyfél érdekeit tartja szem előtt és emiatt még attól sem riad vissza, hogy konfrontálódjon közvetlen vagy közvetett kollégáival. A cél lebeg a szeme előtt: az ügyfelei elégedettsége és az, hogy a UPC számukra kizárólag pozitív élmény legyen, Gábor tapasztalatának és lelkesedésének köszönhető. Gábor teljesítménye is lenyűgöző, az ügyfelek kézről-kézre adják át a névjegykártyáit és jó híre terjed a potenciális ügyfelek körében is. Köszönjük Gábor, hogy vagy nekünk
Csillagváros
2013.12.16. 13:27 kistrizso
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr15695058
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.