HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

Backup2 >> from begining

2010.02.13. 13:53 kistrizso

 

2004. december 24. pentek 10 ora 15 perc 25 masodperc
 
Mint a rossz sci-fi-ben:
Csillagido: 20041224

Na szoval itt vagyok, felszabaultan egy narancssarga Chello-s poloban irom Nektek, illetve az orokevalosagnak, mert hogy az Internetet fejleszteni jo dolog. Es most vegre a sajat oromore tehettem.

Mint olvashatatok az elozo bejegyzest penteken kicsit felbasztam az agyam, de aztan az a ropke nehany oras pokerezes segitetett rajtam, na meg a felejthetetlen Tesco vasarlas.

Ez a het egy kicsit lazabb volt mint az elmult nehany honap, mivel a kedd es szerda este arra predesztinalt, hogy masnap kicsit kesobb erkezek a keletenel. A nagyon fontos dolgokat elinteztuk, aztan johettek a kevesebbe fontosak... Szoval visszaterve, kedden UPC partner talalkozo volt, ami megint egy ingyen pezsgos tortenettel indult, majd hirtelen minden megfontlás nélkül átfordult egy 1100 Ft-ot kérek egy kispezsgőért buliba, én meg belemetem... Már megint nagyon becsitentettem, ez már valamilyen szinten szokás is. Jó buli volt, néhány arc még átnézett utána a kultiba, nekem már nem volt erőm... Valahogy hazakerültem.

Szerdán voltam Opel szervizben, mivel megint rettento elegáns voltam, a munkafelvételis ember gyorsan lekezelte a problemat.
 
Epp jott vissz egy szerelo, aztan mondta neki a fonok, hogy eg kene csinalni az Ur autojat, erre a szerelo, de hat a Jani azt mondta, hogy... Kb, idaig tudta folytatni, mert jott megint az instrukcio: Az Ur autojat kene eloszor. Mondjuk emberunk nem volt eppen egy eszkombanj, mivel van egy trukkos cucc a kocsiban, ha hasznalni akarod, akkor meg kell nyomni nehany gombot ahhoz hogy ne dudaljon, ezt minden alkalommal meg kell csinalni, amikor beinditod, vagy kinyitod az ajtot. Szoval emberunk elviszi az autot, nem teleik el egy perc, dudalas... Tudtam, hogy emberunk kiszalt az autobol es jarva hagyta a motort es mivel ilyenkor csak szakember hatastalanithatja a riasztot, hat mentem es megoldottam a prolemat, elvagtam a piros kabelt...

2005. februar 22. kedd 22 ora 24 perc 55 masodperc
 
Ennél nem is lehetne szebb, megnéztem egy fél Sex és New Yorkot és kedvet kaptam blogolni, ugyanis aktualkis kedvenc sorozatomban az ujsagiro csaj, minden reszben leul es valami nagy bolcsesseget tol ki magabol, az agyon ulve egy laptoppal... En most ugyanezt cssinalom, azzal a kulonbseggel, hogy egy kicsit nagyobb a gep, illetve hogy Bob emlékest megy a VH1-on!

Mar regota gondolkodtam, hogy irni kene, de bevallom oszinten kicsit feltem, mert volt nehany negativ tapasztalatom, avagy hogyan uthet vissza a blog egy munkahelyen. De most ugy erzem nehany dolgot ki kell irnom magambol az orokke valosagnak.

Kozel fel vagyok uj helyen, ugy gondoltam, hogy durva lesz, egy ujabb "jofej" fonokkel, de kellemesen csaoldtam, uj munkatarsaim szeretettel fogadtak, es mai napig nincs is olyan ember akire haragudnek, vagy valami durva negativ dolog fuzodne. Igazabol ez egy multicsalad, meg a manapsag is talalkozok olyan arcokkal, akikkel addig soha. Nemhiaba megis 400-an vagyunk egy epuletben es videken megannyian. Van nehany ember aki felol fenttartasokat erzek, veluk nagyon ovatosan csak az idojarasrol nyomulok, viszont van nehany jo arc is, akikkel mar logtunk egyutt nem is egyszer. Hetfo ota van egy uj munkatarsunk, kertuk es lett. Ami mindenkeppen jo jel, mert a arra mar rajottem, hogy az emberi eroforras mindig szigorubban bannak, mint barmi massal. Tolunk nem elvettek, hanem hozzaadtak. Kaptunk egy sracot, aki ideig a frontofficeüon dolgozott, keni vagja a belso rendszereket, jo fej, egy igazi dszigolo (fasz tudja hogy irjak).
Ma este hazavittem, mert ugy volt kedvem, beszelgettunk hazafele. Sok mindent megtudtam...

...Bob egyre jobb...
Elszivtam egy cigit, pedig megigertem a batyamnak, hogy nem dohanyzom itthon. Igy eset jol, vegulis naprol napra egyre egyemebb ez a lakas...

...rolunk, egy picit felnyitotta a szunnyado szemem. Azt mondta, hogy szerinte megbecsulnek minket. Ami talan igy is van, az eredmenyeink egyre jobbak. A mostani elszamolsnal, a fonok azt mondta, hogy "alakul". :-) Ami tenyleg igy van, egyre tobb munkat fektettek bele, nem azt mondom, hogy munkafobb lettem, egyszeruen ertelmet lattom annak amit csinalok, tamogatnak, nem torkolnak le, ha egy otletem van, meg akkor sem, ha ez x 100e Ft-ba kerul. Ha jo es van ertelme akkor megcsinaljuk. Furcsa, hogy masok hogyan latnak minket kivulrol, jo volt ez a beszelgetes a Peterrel. Ma peldaul szolt a muszaki igazgato, hogy az egyik onkormanyzat szeretne 100 Megas internet, jo erzes hogy megtisztel a bizalmaval, nem tudom mit latnak bennem, talan a fiukat, vagy embert akiben meg lehet bizni...

Ma kulonleges elmenyben volt reszem, el kellett mennem egy megbeszelesre, ami angolul volt es egy Bart nevu csoka volt ott virtulisan, vagyis egy asztali telefonon kommunikalt velunk Hollandiabol. Itt jegyzem meg Woros, hogy hetvegen bugos lesz a Chello mivel, hozzagyulnak a kicsikehez, tehat ne kapcsold ki a modemet, ha ezt nem teszed talan eszre sem veszed! A lenyeg, hogy agymutetet csinalnak a kicsiken, tehat inkabb tervezz valami kinti programot. :-) A beszelgetes vegen, a meeting vezetoje megkerdezte, hogy ki is vagyok, persze neki is magyarazni kellett, hogy T R I Z, illetve hogy mit is keresek ott, tehat sikerult bemutatkoznom az egyik hollandusnak.

Ma autoztam egy jott, meg alig 8000 km van a kicsikeben, kiprobaltam mit is tud hoban. Persze itt nem arra kell gondolni, hogy allatkodtam, nem szoktam, o az enyem, es szeretem, kimelem a lehetosegekhez kepest, egyszeruen csak elmentem vele egy picit kocsikazni a hegyi havas utakra. Ladas baratunk nem tudott felmenni ott ahol en igen :-)

Ugy gondolom, hogy eletem meg soha nem volt ennel jobb palyan, es naprol napra csak jobb lesz, persze a szomoru veg az lesz, hogy egy szep napon rajvok, hogy egy csavrkaja vagyok a gepezetnek, es hogy miert is, de ez meg messze van...

Szombaton megkaptam a papirt, hogy hivatlosan is tanithatok 17 eves lanyokat, aki ugy gondoja tartson perverznek :-) De majd gondolo ratok, amikor feleltettel az ev vegi kettesert... Egyebkent jelentkeztem a Muegyetemre kozgazdasz, gazdalkodasi szakra tavkozles es telematika szakiranyra, ugy gondolom ket diplomaval felvesznek, persze az 240e felevenket is sokat nyom a latba, igaz ennek a felet kicsenheti a ceg, 60e pedig jova lehet irni az adombol...
Hogy az isteni vinnel el az allamot, sirtam amikor lattam, hogy mennyi a bruttom es nettom kozott a kulonbseg, de sebaj a jovo honapban is fognak emelni...


Isten aldjon Bob, jo ejszakat!
 
2005. marcius 04. pentek 19 ora 35 perc 44 masodperc
Probalom tartani az igeretemet es irok. Ez mindenkeppen jot tesz a lelkemnek, mert igy kiadhatom magambol es szennyet illetve megoszthatom Veletek az enge ert oromoket.

Persze, mivel is kezdenem: Munka...

Olyan szinten elfaradtam a het vegere, hogy az elmndhatatlan. Eszti szabadsagon volt, igy en vettem ket vezetkes, ket mobil illetve egy 06/80-as szamra erkezo hivasokat. Jo volt, mondhatnam azt hogy ebben azert van nemi tapasztalatom, de ne sertodjon meg senki itt egy picivel osszetetteb dolgokrol van szo, minthogy megerkezett-e a logoja, avagy sem.
Kellemeset csalodtam nehany kollagamban, de ezt most nem reszlezem.
Kezdek raerezni, hogyan kell alkuldozni a beszalitokkal. Ma lealakudtam a felere az uj weboldalunk arat.
Osszegezve talan annyi, hogy eleg jol alakulnak a dolgok. Persze ehhez nemi aldozat is kell, szerintem vasarnap benezek egy picit.


Jut eszembe, eszrevettek, hogy a Kegga mostanaban tobbet alszik, vagyis szinte mindig! Lehet, hogy lenyelt egy mormotat?

Ma ismet kitettem a Juliat, igaz nem egeszen veglegesen, inkabb ugy fogalmaznek hogy most mar csak a tisztelet korok vannak hatra. Igazabol en ezt lezartam magamban, de o nem erti meg hogy nekem ez igy nem jo, illetve szeretnek egy picit fuggetlen lenni, elni. Nem szeretnek senkinek elszamolni az idommel, idovel talan szeretnek egy olyan kapcsolatot, ahol nem nyaljak ki a seggemet vagy legalabb neha hozzambasznanak egy vazat...
 
2005. aprilis 14. csutortok 07 ora 29 perc 28 masodperc
 
Jo reggelt, avagy kinek, mikor, mi van!

Kicsit koran jottem ma be, mivel 8:00-ra kell mennem egy efi-hez, es hogy elkeruljem a dugot, ugy dontottem, hogy ket korben oldom meg a dolgot, mert innen mar nagy valoszinuseggel mar nem lesz dugo...

Nehez 5 perc alatt osszefoglalni, hogy mi is tortent velem, azota hogy nem vestem ide sorokat. Valahol a munka es a roty kozott szoktam ingadozni, habar kezd beallni nemi allandosag az eletemben. Pl. pentek a snooker napja, kedden moziba szoktunk menni, csutortokonkent pedig a kollegakkal megyunk iszogatni.

Tegnap megvicceltuk az egyik kollegamat, mivel most szinte majdnem mindenki koltozni fog az epuleten belul (mi is), eleg nagy a felfordulas. Az a kollegam akit megviccelunk/tunk viszont nem fog, viszont a korulotte levo kollegak mar elkoltoztek. Hetfo ota beteg es a tegnap este ugy dontottunk, hogy lepakoljuk az asztalat, igy amikor nagy valoszinuseggel ma reggel bejon nem fogja erteni, hogy most mi van, kivancsi leszek az arcara... :-) Remelem veszi majd a lapot!
Kicsit nagy a kontraszt, mert az asztala tele volt egy rakatnyi papirral, telefonokkal, stb. Most pedig zsir ures! :-)))
 
Tegnap elott hazafele talalkoztam a Noemivel, mar mint a Nemeth Noemivel. Kicsit csodalkozott amikor radudultam, aztan egy gyors telefonalas utan meginvitalatam kavezni, eleg jot beszelgettunk, ami jot tett a lelkemnek, mert nem volt kedvem hazamenni.

Na mennem kell, el kell adnom ezt-azt! :-)

2005. aprilis 16. szombat 12 ora 12 perc 41 masodperc
 
Ramtamdt a blog irhatnek, tehat elek a lehetoseggel...

Tegnap snooker nap volt, egeszen pontosan elhataroztuk, hogy minden penteken elmegyunk jatszani. A Fehervari uton van egy billiard klub, ahol csinaltak egy kulon helyiseget harom snooker asztallal.
Nagyon korrekt lett, tehat az Atlantisz, ahova eddig jartunk valoszinuleg felejtos... A lenyeg, hogy rendkivul szepre sikeredet a hely, jok es ujak az asztalok, a hely feelingje pedig olyan, mintha egy gazdag ember csinaltatna otthonra egy billird szobat. Sajat bar pult van, ahol a kiszolgalo kislany csak veled foglalkozik, mert egyenlore meg nem jatszanak itt sokan. Ami tetszett meg, hogy elozo heten szoltunk, hogy az extra hosszu dakon nincs veg, es csodak-csodajara erre a hetre megcsinaltak... Tehat kezdem szeretni a helyet. Sot a billiard tudasm is kezd visszajonni. Ami annyit jelenet, a Gyuri csak 3x nyert, a Zoli meg en, pedig egyszer-egyszer. Mondjuk tegyuk hozza piszok mazlim volt neha. Viszont rendkivul szepeket utottem es mindezt termeszetesen ugy adtam elo, hogy ugy is akartam... Vegulis ez a munkam!
Tenyleg mindenkinek van mar Chello-ja? :-))) Referenciakent a Woros-t tudnak megemkiteni...

Utana pedig elmentunk iszogatni a Raday utcaba, a Castro melle a Jaffa nevu helyre, ahol utoljara akkor voltam, amikor testuletkent kivonultunk este kavezni, itt keszult a kegga hires fenykepe, ahol latszika feje korul a kisugarzas... Apropo, tegnap eflhivtam, hogy atmennek kavezni, erre az volt a valasz, hogy sajna most nem jo, mert eppen most gyalogol at a Karoly-hidon...


Hallottam ezt-azt, vagyis hogy fogy a TM-es letszam, ugy latszik nem csak nekem volt problemam a szakallal...

Egyebkent kicsit faj a szivem, szeretnek elmenni motorozni, de a lejart a kicsike forgalmija, minnel hamarabb el kene vinni muszakira. Jovo heten nekiugrok a feladatnak...

A het csucsa egy 8M/2M-es internet, lletve egy telephelyre ketszer 2M/2M, kifejezetten buszke vagyok ra, eleg aktiv hetet zartam.
Es akkor meg nem beszeltem az elvi szinten lefektet projectekrol... De a vilagert nem untatnalak a munkammal Titeket. :-)

Varom a kovetkezo hetet, elhagyjuk ezt a mocskot a hetvegere, igaz hogy mibo, azt meg nem tudom, de lesz majd valahogy...
Fo hogy kimozduljunk,lassuk a tavaszt.

majd...
 
2005. junius 10. pentek 00 ora 31 perc 53 masodperc
 
Ma este voltam moziban, miutan sikeresen lemondtam az idopontot az "uri szabo"-nal es nagyon kellelemesen csalodtam. Rege lattam olyan filmet aminek volt mondani valoja, viszonylag jo a rendezoje, kibebaszott jo a daramturg es tobbe meg a forgatokonyv is ott van. Testvered Feleseget... Hat en annyi mondok, hogy aki ezt nem latja, az szegenyebb az elet nehany nagyon fontos dolganak ertelmezesevel. Megjelennek a fobunok, az ember elet alapertekei, mindez nagyon korrekt szineszek eloadasaban. Szerintem en idaig egyetlen egy dan filmet sem lattam, de ez ott van a szeren. Szofisztikaltan illeszti ossze a dramat a humorral, a mely erzeseket a mindennapi faszsagokkal. Az ember azt hinne, hogy jo a szokasos megoldas, de nem az esemenyek ujabb fordulatot vesznek... Szoval ott maradtam ulve es csodalkozva!

Eppen kezdtem magamhoz terni a mozi elott, ragyujtottam egy cigire, kb. a masodik mondatal tartottunk a film dicsoiteseben, amikor odaall mellem egy tag. Elso korben azt hittem a szokasos story, adjal pezt mert nem tudok jegyet venni, hogy hazajussak Taktaharkanyba... De nem, emberunk csak annyit mondott, hogy szep az oltonyod szine! Osszenezunk! Mi van? Most beszolt, vagy tenyleg rendben van... Igaz annyira a film hatasa alatt voltam, hogy nem tudtam megszoli se, egyszeruen kezett nyujtottam neki! Ez mi volt?

Egyszeru lenne azt mondani, hogy depis lettem az elmult nehany hetben, de inkabb probalom a vilagot a pozitiv oldalarol szemlelni es a jovo tekinteni, habar ahogy Yoda mondana a jovo kodbe burkolozik... De en probalok erre szarni es valahonnan a lelkem melyerol meritek erot. Osszegezve a problemakat: harom betu, motor, no... Ezek fajnak a legjobban! De az elet szep, en pedig vettem egy heti Sziget jegyet es mar lattom magamat, ahogy fekszek a hanyasomban, mondhatni szokas szerint... Ha valaki azt mondana, hogy mertektelen vagyok akkor bizonyara teved, vagy ennek a tortenetnek a szereploi kitalalat szemelyek es semmiek nicsen koze a valosaghoz...

A csucs szerintem elozo het pentek volt, amikor elmentunk szokas szerin snookereni a Gyurival, 3 partit jatszottunk, amelyek ugy zarultak, hogy Gyuri csinalt altalaban 60 pontot a ferde dakojaval, en pedig 10-et. Majd javasoltam, hogy ezt most hanyagoljuk... Aztan atmentunk a Paulanerbe, ahol a Zoli (a Gyuri egyik haverja) szulinapjat unnepeltuk, es innentol kezdek felfele jonni, ettem egy jo becsi szeletet, ittam egy jin tonikot, egy tequila sunrise-t illetve egy cigany meggyet...
Es maris minden helyreallt. Szerintem regisztraltatom magamat egy annonim alkoholista szervezetben es akkor kapok klub tagsagit...

Holnap koltozunk! Az en asztalom a vezerigazgato volt asztala, tehat ugy erzem hogy komoly tisztelettel kell vele bannom. A szoba meg hagyjan, de a folyoso az olyan mint egy doom pálya, némi szocreál beütéssel, de azért van jó is benne, minden reggel elolvashatok majd egy felirtot egy ismert logo alatt, "... a jovo fele".
Kell ennel tobb? :-)

Julianak uj pasija van! :-)

Meg ados vagyok egy Sopron tortenettel, aminek mar megvan a fele... Csak gyozuk kivarni!
 
Kegga kezd visszaterni, mi tortent, megint ivott?
 
2005. junius 12. vassrnap 13 ora 09 perc 24 masodperc
 
Penteken este nyomtam egy hard resetet az agyamom... A dolog a szokasos mederben indult, elmentunk snokkerezni, ami mar jobban ment mint az elozo heten. Aztan kozben a konzultaltam a Worossel, meginvitalt iszogatni, illetve emlitest tett rola, hogy jonnek a tobbiek is. A West Balkankban kezdtuk, majd atmentunk a Kultiba es innentol kezdve elindult a party, tanc, zene, mulattsag, ismeros arcok mindenutt es egyre novekvo jo kedv, aztan az egyik pihi alkalmaval sikerult bealudnom egy kicsit. Lenyegebn valamifele eber alomban voltam, mivel emlekszem ra, hogy a Noemi ul a hasamom es probal meggyozni rola, hogy keljek fel... Aztan jottek meg nehanyan megnezni, hogy mi van Velem. Kb. 5 ora korul arra keltem, hogy Kapitany ott ul mellettem es boldogan szunyokal, felvettem vele a kapcsolatot, majd rovid uton tavoztunk, kierve a vendeglatoipari egysegbol meg kozoltem a biztonsagiakkal, hogy sex, drugs, rock and roll... Majd elindultunk Kapitanyhoz, ahol meg probalkoztunk pizzat rendelni a kulcsszavak szerint (minusz sonka, plusz sajt), de ebbol nem lett semmi, mivel nem vettek fel a telefont, majd egy kis vicces eszmecsere utan gyorsan elszunnyadtunk... Osszegezve az estet, azt terveztem, hogy kicsit rendet rakok az agysejtjeim kozott es sikerult is leselejteztem nehany millo darabot! :-)
 
2005. junius 20. hetfo 21 ora 50 perc 13 masodperc
 
Hetvegen gyokresen atgondoltam az eletemet, mivel egy laza szombat esti hazibuli utan Marcell baratom/kollegam focizni invitalt, egeszen pontosan onkent jelentkeztem, amikor mellettem telefonalt, hogy nincs kapus. A lenyeg, hogy egy atmulatott ejszaka utan, vasarnap delben foci a varosligetben. A csapat fele cseretjatekos, a masik az eredeti. Vegerdemnyben tizenvalemenyi - egyre vesztettunk, amibol ketto ongol volt. A legjobb talan az volt amikor a vedo ki akarta rugni a labdat a palyarol a sajat alapvonalunk fele, de egy hatalmas golt rugott a sajat kapunkba, az en legnagyobb meglepetesemre, ezuta mar csak rohogtem...

Szoval az egeszben a plane, hogy kapus voltam, mint tudjuk nem ez a legdurvabb mozgasfajta a sportok kozott, de ennek ellenere izomlazat kaptam! :-))) Ekkor elkezdtem gondolkodni, pontosabban ma egesz nap ereztem, hogy tennem kell valamit... Tehat elmentem futni, en sem hittem el, tobb mint 4 km-et futott le egyben, igaz hogy a vegen mar nem megjentek a keselyuk a fejem folott, de teljesittem a kuldetest, aztan levezetsekeppen, otthon meg ketszer felrohantam a 10-re... es ennyi! Holnap azt tervezem, hogy elmegyek uszni, jovo hetre pedig visszakertem a kerot is, tehat igazi vasember leszek... vagy nem! Mindenestre erzem, hogy jot tesz a mozgas.
 
2005. julius 03. vassrnap 13 ora 18 perc 14 masodperc
 
Neha szoktam olyanokat mondani, hogy lezarult egy korszak. Ezek nyomorult kis eletem meghatarozo esemenyei... Ma reggel (azert ez tulzas, mivel kb. 20 perce tortent) arra kelltem, hogy a Julia hiv. Elkuzdottem magam a telefonig, majd megkert hogy faradjak le a lakaskulcsert, mert a heten elvitte az osszes cuccat... Hat ennyi, most mar tenyleg vege! Jon valaki kocsmaba? :-)
 
2005. julius 11. hetfo 18 ora 25 perc 56 masodperc
 
Fontos elorelepes tortent az eletemben. Regisztraltam magamat az MSN-en, mar hosszu ideje kaptam megjegyzeseket, hogy kene, meg de jo, meg enelkul nincs elet az Orion-Kodben, de en ellenaltam... Most atadom a kihivast, on-line vagyok, lehet pingelni! :-)
 
2005. julius 11. hetfo 23 ora 19 perc 31 masodperc
 
Voltunk Volt-on! Igaz nem volt tulsagosan nagy durranas, vagy lehet hogy arra szamitottam, hogy megkapom a Szigetet egy napra Sopronban. A problema ott volt, hogy nem voltam tul kedves a holgy tarsasagunk tagjaival, mivel Ok nem olvastak el az altalanos szerzodesi feltetelek legfontosabb paragrafusait, egeszen pontosan az utazasszezevo nem hivta erre fel a figyelmuket. Igaz ugyis lehetne mondani, hogy egy bunko paraszt voltam, kulonosen ha a haljanli tortenetet nezzuk... Azota is eleven rohadok a purgatoriumban!

Egyebkent a fesztival a korulmenyekhez kepest jo volt, azert megerte elmenni a huseg varosaba, de kezdek rajonni, hogy nem erdemes egy esteert ennyit utazni. Majd meglatjuk mit hoz a kovetkezo. A heten Hegyalja, aztan EFOTT, aztan ragga, aztan talan muveszetek volgye, utana Sziget es szerintem nincs is vege... Persze a Nemzeti Bank teljes aranytartaleka is keves lenne eme elmenyek fedezetehez, de valahogy megoldjuk... Ugyis elegem van mar Pestbol, jot fog tenni, mondjuk azt hogy terepias celbol utazom! :-)

Kicsit valtoztatni szeretnek az eletemetn, mert a mostani verzoban nem talalok sok oromet, kezdenek alakulni a sarokpontok, de majd csak szepen sorjaban.

Kitisztittam az akvariumot, nem tudom ki orul jobban, en vagy a halak? Mert kezdtul eleg homalyosan latni egymast. Igaz eddig vastorvenyek uralkodtak, vagyis csak az maradt eletben, aki kelloen eros volt ahhoz hogy heti 1-2 alkalommal megkapja a szarazkenyeret, meg a pohar vizet. :-)
Persze a tudos azt mondana, hogy sikerult letrehoznom egy olyan egyedulo okoszisztemat, ahol szinte teljesen onallato a rendszer, minmalis haltap bevitellel. Vagyis a halak esznek, majd kakilnak, aminek orulnek a novenyek, amelyen vigan nonek, ezek mogott vidaman elbujhatnak a halak, ha valaki kiesik a sorbol, azt vagy en halaszom ki reggel, rosszabb esetben megeszi a csiga! Aki azt mondja, hogy nem lenne szabad allatokat tartanom, annak azt uzenem, hogy megmentettem oket a halastol, ahol a biztos pusztulas vart rajuk. Igaz nem vagyok tul buszke magamra, mivel az elmult ket honapban, ket vitorlassal kevesebb uszkal ezen a bolygon. Mondjuk azt hogy ideje volt, en meg nagyon lusta...

Ma hazajott az egyik kollegam Bulgariabol, hianyzott, orulok, hogy itt van...

Egyebkent meg elvagyok, varom az ev veget, talan akkor mar mas lesz...
 
2005. julius 12. kedd 20 ora 45 perc 52 masodperc
 
Megint kifordult magabol ez a vilag. Szeretet uj cegcsoportunk elso komoly intezkedese, hogy felulvizsgaltak kabeltv szerzodesek, illetve az eloszto dobozok kozotti osszefuggest. Ennek eredmenye keppen, tegnaptol nyugdijas csomagot nezhetek.... A legjobban a termeszetesen a legtrippes csatornak hianyoznak, NG, Discovery, Spektrum. Persze kezdek rajonni, hogy tv nelkul is van elet, pl. lehet blogolni.

Hogy is van ez? Persze lehetne ez maskent is, de ahhoz el kene koltozni.

Tortennek azert, mas erdekes dolgok is a hazban. Az epuletfenttarto Kft. bedobott egy tajekoztatot: "Tűzriadó-és Kiűrítési Terv" cimmel. Ez nem is lenne gond, sot kedves gesztusnak is velhetnek, mivel nemreg a hazban kiegett egy lakas, de...

...szereplnek benne abszulut hulye dolgok, mint:

A keruleti tuzoltsag cime: 1113 Budapest, Tass Vezer u. 9. Tel. stb.
Ember, en a III. keruletben lakok, hogy jon ide a XI.?

A legkozelebbi nyilvanos fulke: Az epulet mellett
Koszi, csak az a baj, hogy nincs melletunk fulke, ami meg van, az nem melletunk! :-)

Most mar tudom mire megy a kozos koltseg! :-)
 
2005. julius 21. csutortok 22 ora 15 perc 33 masodperc
 
Ma olyan NOT lattam, hogy sirsz! Voltunk Veszpremben operatorokat oktatni, kb. fel oran at csak Ot neztem, mivel olyan ertelmes szemekkel nezet ram mikozben beszeltem... Konnyezz!
Iden eloszor lattam a Balcsit, igaz nem furcsiztunk, de kezdetnek nem rossz... azert kulius vege fele mar aktualis volt!
Felhivtam a TeleBank-ot es megkerdeztem, hogy a GTS leemelte-e az internet havidijat. En azt hittem, hogy most ket honapot fog elszipazni Tolem, mivel abban a tudatban eltem, hogy elozo honapban nem volt eleg penz a szamlamon... Erre azt az oromteli hirt kaptam, hogy be van fizetve minden, es van 20 ropi tokem... ennek megfeleloen pentek este is megyek EFOTT-ra, ha vegeztunk a paintball-al. Nem akarok sokat, csak annyit, hogy eljussak arra a szintre, amikor mar keveset tudok a vilag fajdalmairol, illetve csondben nyugodtan fekudhetek a foldon a hanyasom kozepen... Kerlek add Istenem, hogy ez megtorenjen! :-) Mar csak az eszkozoket kell kivalasztani... En azt hiszem, hogy a kaktusz kelloen durva ehhez a projthez, habar meg van itthon egy kisebb uvegcse Absinth cseh testvereinkol is! :-)
Sokat iparkodok, meg is van az eredmenye... Eljutottam arra a szintre, hogy nem szamitanak azon foldi gyarlosagok, amik az atlagembereket foglalkoztatjak... Megtalaltam Budhat!
A mai nap kivetelevel minden nap folytattam valami sport tevenyseget, persze itt nem a Sport2-re kell gondolni, hanem a focira. Kezdem azt hinni, hogy csapattag lettem a Zsoltieknal... Igaz ez rogton egy kisebb "sztaralaurt" okozott, mivel hetfon olyan sok dicseretet kaptam, hogy kedden teljesen osszeomlottam... Lehet hogy kevesebb valogatot meccset kene vallalnom! :-) ... de ha masik oldalt nezzuk, amikor en voltam a kapusa, akkor mindig nyertunk, en vagy a kabala!
Holnap megyunk paintball-ozni, meg nem dontottem el a taktikat, de van nehany otletem:
1. Felveszek egy gyakorlot, osszecsavarozom a sniper puskat, felveszem a sisakot, a szemuveget, majd magamra teritek egy alca halot, majd eltunok a magas fuben, es szepan lassan szedegetem az embereket...
2. Viszek egy kempingszeket es egy aknavetot, felveszek egy fulvedot, majd egy jin-tonik mellet szepen lassan potyogtattom a granatokat!
3. Tuzerseg fedezet...
4. Legitamogatas --> napalm
5. Csinalok nehany lyukat, majd kuldok nehany gipsyt, AK-47 for everyone!

Ez van, majd...
 
2005. augusztus 29. hetfo 20 ora 54 perc 07 masodperc
 
...most kicsit olyan, mint amikor felebredsz valami idegen helyen! Hol szakadt meg a film?

Sziget
Egy gyakorlott fesztival junkie-nak a Sziget a Mekaja. Kicsit lenezi, a napijegyes, vagy a jegy nelkuli bevandorlokat... Mar elore felkeszul, a Van-e hosszu papirod? cimu slager kerdesre, rohog a bejaratnal, hogy akar egy soros pultot is athozhatot volna vagy tudja, hogy nem jo dolog egy Toi-Toi-ban felborulni. :-) Szoval iden is megrendeztek, iden is szetcsaptuk a tekervenyeket. Kezdek rajonni, hogy kezek egyre elfogadobb lenne, szamomra uj zenei iranyzatokkal. Megisemrtem a Marcell altal csak kisbuntinek hivott Cinetrip satort, ahova eddig legrosszabb almaimban sem mentem volna be. Az elozo ev pedig a metal eve volt... De azert meglephetik meg a legmegatalkodtabb Sziget latogatot is. Vodorbol lehet inni a koktelt? Mi ez? Kapitanyt lehetne idezni rovidre fogva: Hat hadd ne mondjam! :-) Felsorolhatatlan az durva inger mennyiség amit ilyen kor atel az ember. Miutan vege lett es deulutan felebredtem, csak ultem a fotelben es kuksoltam ki a fejembol, hogy mizu? Adjon valaki zenet, tomeghangot es meg egy kis zenet!

Aztan vege lett, elfogyott minden, ugy ahogy kell... Azert meg egy utolso Korai Orom belefert.

Azota csak esik es szar ido van, de majdnem egesz nyaron igy volt, remelem a meterologusok jegyzetelnek!

Most hetvegen elmentunk Szombathelyre, eleg regota tervezodott ez, de vegre sikerult. Savaria Karneval volt eppen. Ez tulajdonkeppen annyit tesz, hogy lezarnak nehany utcat es teret a belvaraosban, felhuznak nehany szinpadot es meg rakna nemi kiszolgalo stuffot. Az elejen nagyon egyszeruen leforditottam magamnak, Sziget urbanus kornyezetben, avagy toltsel le egy masik map-et!
Belefutottam nehany jo dologba, pl. Micu Macu vagy Maci Micu egyuttesbe, aki cigany es arab dalok egyveleget nyomta, de volt Jazz es Levente Peter... es persze utcabal, ahol a helyi lokal patriota romai ruhaba oltozik ugy integet a felvonulason mintha o lenne a Centurio. Vicces volt, sokat toltottunk egy Szimfonia nevu helyen, ahol a vilag legbajosabb pincernoi hozzak ki a mezespaleszokat... Aztan porgettuk egy picit a lanyokat es kesz! Iszka, en kerek elnezest! :-)

Az elozo het eleg aktiv volt, a szabi utan belevetettem magamat a munkaba es lubickoltam egy kicsit... Mellesleg az elobb tettem le a telefont, hogy adjak neki internet, de ma mar nem megyek el otthonrol! :-)

Elhataroztam, hogy beosztobb leszek, igaz nem mintha eddig nem osztottam volna be a dolgokat, de most egy kicsit meginkabb! Egyetemre megyek! Kell az ido, a penz, az akarat... Kicsit meg kell raznom magamat, mar nem eleg csak az, hogy munka, aztan delirium tremens... Talan visszafogotabb leszek?! Proba, cseresznye...

Napjaim kicsit a munkara vannak kihegyezve, ami nem zavar tulsagosan, elvezem amit csinalok, de hosszu tavon faraszto. Mindegy, ez a legkevesebb, reszkess kave-kartya...

Valami eszement barom ellopta az autorol az antennat. Remelem legalabb lezerkadosat jatszott vele!

Filmszakadas...
 
2005. szeptember 01. csutortok 22 ora 56 perc 49 masodperc
 
Aki elurlja Nekem, hogy hogyan lehet ide kepet beszurni azt most azonnal leszopom! Az egyszeru es megalazo valaszok es erdekelnek... Ugye-egye, turn off! :-)

Az alap, hogy a konkurenciat gyulolni kell, de most mar kezdek T-oluk :-) felni, tortent, hogy szemet modon kikapcsoltak az ocso tv-met, aztan miutan meguntam, hogy nincs spektrum, NG es Discovery, na meg II. vh-s dokumentum filmek, tegnap este 7 korul atfaxoltam nekik programcsomagmodositas kerelmet, ma amikor hazajottem, vart a postaladaban egy papir, hogy megcsinaltuk.
T-ehat az este 7 oras megrendeles es a napkozben eltelt beallitas kozott nem telt el 24 ora. Ez mi, azt hiszem aki utalja a T-ket, azzal vitatkoznom kell... Le kalappal! Vege a lassu Mammut feelingnek... Felve tisztelem oket! :-))) Kerdes azt, hogy mi ezt tudjuk-e? Szerintem ugy nagyjabol igen! Vagy azert vagyunk egy picivel lassabbak, mert nagyobbak vagyunk? :-)))

Salem!
 
2005. szeptember 07. szerda 23 ora 54 perc 49 masodperc
 
Kezdek foci szakertove valni, igaz a focihoz minden igaz ferfi ember ert, de jatszani csak kevesen tudnak. Eloszor is egy komoly serlemet kell felvetnem. Mi a geciert kell szimulalni, az egy dolog, ha neha elesik egy ember, de az hogy mindig, hat ehhez pofa kell... Viszont kezdenek belejonni a fiuk, ilyen hajtos meccset, sok helyzettel, szivdobbogossal, szep vedesekkel, mar reg nem lattam, plane nem a mi valogatotunktol. Persze azert kikaptunk, mert addig nem tudtunk felfejlodni, hogy be is rugjuk. De valami azert elgondolkoztato, ha ilyen utemben fejlodunk, akkor mi lesz 4 ev mulva? Eloszor nem ertettem, hogy miert hoztak ide ezt a nemet sracot, azert mert nem talaltak olyan embert aki elvigye a balhet? De akkor meg arra kell rajonnom, hogy a magyar edzok szart sem ernek, ha csak egy nemetnek sikeult gatyaba razni a rendet. Torghelenek meg valaki magyarazza mar el, hogy mi az a less, lehet hogy azert nem erti, mert a mester nemetul uvoltotte neki, hogy "Vasz iszt losz? Granaden!" Mindegy, ezt megint bebuktuk. Magyarorszag - Szimulatoroszag 0 - 1 Az a mininmum ezeken utan, hogy holnap a kulugyminiszteriumban behivjak a sved nagykovetet es visszavonjak a Grippen megrendelest, illetve bevonjak az osszes Saab muszakijat... El vagyunk atkozva!

Holnaptol egyetemista leszek, igaz nem kapok diakot meg, mert szartam befizetni a csekket, de akkor is... Igaz mindezert komoly aldozatot hozz a ceg, illetve az anyukam. Ezuton is koszonom nekik, igaz anyukam nem kotelezz majd arra, hogy dolgozzak nala meg ket evet! :-)
Aki kivancsi annak elarulom, hogy a BME Tarsadalomtudomany Karan, kozgazdasz-gazdalkodasi szak, tavkozles es telematika szakiranyon tagitom a buksimat 2 evig, mint levelezo hallgato. Ez valoszinuleg azt jelenti, hogy nem kell bejarni es vizsgakerdeseket postan fogom megkapni. :-)
Hogy mi az a telematika: tavkozles es szamitastechnika osszekapcsolasa informaciok tovabbitasara (tele + automaitika) Majd meglassuk...

Ha mar iskola, el kene mennem tanitni, hogy azt a sok tudast atadhassam a fitalsagnak, mielott vegleg elinnam az agyam!
 
Szoval, ha szepen ker az ember, akkor nem lehet valaszolni? Megprobalom durvan! Hogy a * lehet, kepet beszurni ide? Aki smile-okat valaszol, azt *, meg * es * vagy *! khmmm Most rondan nezek!
 
2005. szeptember 08. csutortok 00 ora 03 perc 32 masodperc

Szoval egy regebbi blogom, amit idaig cenzuraztam, pontosabban nem publikaltam...


Eloszor is egy vicces tortenet, hogyan lehet teljesen ertelmetlenul eltolteni ket orat. Tortent, hogy pontosan egy hettel ezelott blogolni tamadt kedvem, meg is irtam ami bennem volt, de ekkor valami megmagyarazhatatlan okbol, hozzaertem az egerhez, ami pedig arra kenyszeritte a web-oldalt, hogy visszalepjen, tehat amit irtam, az elveszett... De nem abbol a fabaol faragtak, hogy ilyen konnyen feladjam. Gondoltam akkor feltoltok kepeket. Fel is tolottem vagy 50-et, aztan a szokasos modon probaltam volna oket csoportositani, de ra kellett jonnom, hogy nem muxik a kepfeltolto rendszer... Na ezutan fogtam a gepet es kikapcsoltam. ... de most megint itt vagyok es befejezem amit elkezdtem, lehet hogy meg jobb is lesz! :-)

Szoval mar regota tervezgettuk, hogy elmegyunk egy kicsit vilagot latni, mert hogy Budapest igaz gyonyoru, de azert neha egy picit sok, meg koszos, stb. Talan nem kell fejtegetnem! Az uticel Sopron, aztan masnap Pecs. Legalabbis ezt terveztuk, de aztan kicsit mashogy alakult. Tehat szombat reggel viszonylag koran kellett volna felkelnem, de ez valahogy nem jott ossze, viszont lementem a botba es vettem magamnak reggelit, eppen falatozgatok, amikor hiv a Kegga, hogy mi van, mondom reggelizek, legyen turelemmel.
 
Hagytam egy kis idot nekik a legfontosabb dolgok osszeszedesere, kabrio, Hawaii-ingek, stb. Aztan kisebb kessel felszedtem a MOM-nal, majd szepen lassan kikuzduttok magunk ebbol a "vilagvaros"-bol...

A terv az volt, hogy nem megyunk az autopalyan, mert igy tobbet latunk az orszagbol, az emberekbol, jobban atjon a feeling, mint 220 folott… Persze ettol fuggetlenul, neha arra lettem figyelmes, hogy Kegga az alattomosan szivargo asvanyvizes uveget, vagy a mesteri modom beallitott cigaraettas dobozt fenykepezgeti. Persze ez nekem nem bir sok muveszi ertekkel, de azert lett eredmenye a dolognak, vagyis hogy mindkettonknek egy airbag-es hatterkep van a monitorjan…

Visszaterve, elso megallonk Tatabanyan volt, ahol rovid asszimilacio utan, megtekintettuk a Turul-t illetve a gyonyoru tatabanyai kilatast, hat igen a szocrealnal nncsen szebb. Aztan a kovetkezo nagyobb megallonk Gyorban volt, itt beultunk egy korrekt helyre ahol a Kegga az eslo korben meg a desszertet is megrendelte, probara teve a pincer kislany memoriajat, amit persze el is felejtett. Aztan egy kis ejtozes utan korolneztunk a varosban, majd a Duna parton belebotlottunk egy motoros talalkozoba, ami nehany oracskara megpihent Gyorben. Mire vegig slatyogtunk a gepcsodak kozott, felhangzott az Easy Rider-bol jol ismert nota, vagyis a Steppenwolf klasszikuasa a Born to Be Wild, sirva es zokogva tort fel belolem az eleterzes: Izi rajder, Ocsem, izi rajder! Anyamnal lakok, babetaval jarok, ne legyek kemeny…
Szoval a speeker indulasra biztatta a resztvevevoket, majd ket crossmotoros rendormotor, illetve egy ket rendorauto felvezetesevel elindult a menet, amit mi szerencses modon a gat tetejerol csodalhattunk vegig… Egyszer en is lecserelem majd a nagymamat es veszek egy normalis motort!

Aztan eme fenomenalis elmeny utan tovabbindultunk. Meg is erkeztunk Sopronba, ami az elso korben kivetett magabol, vagyis egy eleg nagy kor utan visszaerkeztunk ugyanahhoz a korforgalomhoz, ahol egyszer mar megerkeztunk. Ugy dontottuk, hogy megprobaljuk megegyszer, most az volt a taktika, hogy egy viszonylag magasabb helyett celoztunk meg, ahonnan belathato a varos, mint utolag kiderult a Kaszarnya dombra sikerult feltevednunk, majd innen pontositani, hogy merre van a belvaros. Hat a vegen megtalaltuk, nem tudott elbujni. Tu bi cantinyud… :-)
 
2005. oktober 01. szombat 19 ora 47 perc 12 masodperc

Nos az Internet okozhat nemi meglepetest. Ki gondolna, hogy az ember kozepiskolai matek tanarja, aki mellesleg az osztalyfonoke is volt, megtalalja blogjat! Kezicsokolom TanarNo!

Üdv a Véndiáknak!! lehet még javítani nálam matekból!! üdv.: Oros Lukácsné
2005-09-27 11:22:28

... es persze az uzenet is vicces! Persze elhetnek a lehetosseggel, de nehany evvel kesobb sikerult osszehozni egy 2-es matek szigorlatot es ezzel a matematika tudomanya es en konnyes, verzo szivvel elvaltunk egymastol. Ez persze nagyon jol hangzik, de megsem igaz! Mivel most a BME-n van egy statisztika neven alcazott tantargy, ami igazabol szint tiszta matek, vagy ugy is lehetene mondani, hogy minden matematika!

2005. oktober 02. vassrnap 16 ora 59 perc 48 masodperc
 
 
2005. oktober 11. kedd 22 ora 25 perc 18 masodperc
 
Szóval van munka dögivel, illetve az ezzel járó kisebb problémák, de ettől függetlenül remekül elszórakoztatjuk egymást. Igazából az előző hét volt a legsikeresebb eddigi pályafutásom során, arra gondoltam, hogy bekereteztettem és kirakom a falra...

Megfogadtam, hogy jó fiú leszek, hasznos tagja a társadalomnak. Az elmúlt három hónapban 37e forintot fordítottam közjóra, illetve van még egy 5e forintos közterelületes büntim is amit nem szándékozok a jövő hónapig befizetni. Szóval biztonsági őv beköt, illetve lassan hajt, tovább érsz! ;-)

Kicsit furcsa az új masinán gépelni, méh szokni kell a rigolyáit, de érzem, hogy megtaláltuk egymást. A nagy képernyő ellenére két óra árammentes üzemmód, mi kellhet még. Clevo-ék nagyot fejlődtek. Azt már csak halkan merrem megemlíteni, hogy a panzers olyan gyorsan indult el, hogy meg kellett keresnem a turbo gombot a gépén és ki kellett kapcsolnom. Bevallom a legtöbb üzemmódról nem is igazán tudom, hogy mit jelent, de mindent bekapcsoltam... :-)
Ami előző gépből kimaradt azt most bepótolák, sőt túllőtek a célon, minimális anyagi befektetéssel beleraktak egy digi órát gépbe, ez egy rendkívül igényes megoldás!

Magánéletem kicsit sivár, valahol a munka és az alvás között elveszett. Hétvégén áltatalában nullázom az agyamat és próbálom elfeljteni ezt a k*baszot világot, amely azt mondja rám, hogy szerencsés vagyok. ...és az is vagyok, mosolygok mint egy palckórú delfin, de közben tudom, hogy a kilmaváltozás miatt úgyis belefagyok majd a tengerbe! Szóval nincs minden rendben, néha iszonyatosan magányosnak érzem magamat és ezen már az ilyen kincsek sem tudnak segíteni, mint az új gép. Erős vagyok és nem sírok sokat összegörnyedve a sarokban. Megpróbálok korán felkelni, bemmeni csinálni a munkámat, hülyülni a munkatársakkal, de érzem hogy ez nem teljes élet...

Tegnap láttam egy új Bill Murry filmet, Hervadó Virágok a címe, mindenkinek ajánlom, aki szereti az enyhén fanyar humort, illetve azt a karaktert amiket Billy barátunk szokott alakítani. Hát nem egy rohanós film, de nagyon kellemes meglepetés...

Már kevesebb mint fél év és még magányosabb leszek, ugyanis a bátyám elköltözik, vagy ezt már mondtam? :-)

2005. oktober 17. hetfo 00 ora 05 perc 36 masodperc

Nem tudom, hogy Titeket zaklatak-e mar a blogon keresztul, de most valami hasonlo tortenik. Talan emlekeztek arra, hogy nem reg irt a volt osztalyfonokom, most pedig az egyik volt tanarom irt, akivel "nagyon jo" kapcsolatot apoltunk, mondjuk azt, hogy neha felidegesitettem, de azert nem utott meg! :-) Kivancsi vagyok, melyik volt "tanarom" fog meg irni?

Az uzenet:

Idefigyeljen Triz úr! Szerencsétlen Lukács sátrat vert az iskola elé, mert képtelen leszedni a nejét az internetes blogjáról otthon meg ugyebár nincsen net. Nettelen Magdi Nem meztelen, mielött még rosszra gondol. ehh.. Kérném csináljon valamit! szeretnénk látni az Egressy tanári gárdája nevében, több bicikli alkatrészt, vagy matekpéldát, esetleg fet-mos-relé konverter kapcsolási rajzot dipán. Szóval Magdi néni üzeni, hogy csak így tovább az örjöngös kistriz díjat nyert a veterán diákok a neten iskolai eu-s pályázaton amit a 14-15 éves korosztálynak írtunk ki a múlt félévben. gratulálunk Volz Zoltán a blogjában válaszolhat..
2005-10-14 15:18:51

Magyarazat: Lukacs, az osztalyfonokom ferje; Magdi az osztalyfonokom

Aki megtalalja Volz Zoltan blogjat, annak felajnalok egy repatortat! Ti ertitek ezt? Bubus kerlek nezzunk egy kicsit utana, hogy honnan is jonnek ezek az uzenetek... Sosem ertettem, hogy miert nem lehet felvallalni a velemeny mellett a szemelyiseget is. Vagy ha tenyleg a tanaraim uzennek Nekem, akkor mar tudom miert vagyok orult! :-)))

Na mas:
Tegnap este voltam a vasuton, mint tudjatok ifju koromban uttorovasutas voltam, ami a rendszervaltas utan atalakult gyermekvasutta. Szoval volt egy rendezveny/buli, ahol a volt ifivezetok talalkoztak, kozel 100 embert kell elkepzelni. Amikor felmenetem, akkor arra gondoltam, hogy kozel fel orat leszek fent, mivel azt hittem, hogy csak az idosebb generacio lesz ott, de nem. Nagyon sok regi ismerosommel talalkoztam es nagyon sok regi elmeny felszabadult bennem. Nehany emberen nagyon meglepodtem, vagy egyszeruen nem ismertem fel, mert annyit valtozott, de a legtobbjuk alig valamit, vagy csak a munkajuk, illetve az anyagi helyzetuk... Volt olyan is, hogy egy lany a nyakamba ugrott es azt mondta, hogy szeret marmint nem ugy, csak hianyoztam neki... Sirsz, kezdek rajonni, hogy vannak/voltak emberek akik szerettek/kedveltek. Persze azert megvolt a masik oldal is, kozel 10 ev utan ra kellett jonnom, hogy az egyik lany, akivel egyutt vezettuk egy csoportot nehany honapon keresztul, azert ment el, mert en voltam hozza tul kedves, mondjuk, ugy hogy bunko voltam es osztattam, ahogy lehet. Szoval mindenkinek, aki megkerdezte, hogy miert ment el, azt mondta, hogy miattam... Hat az ermeknek tenyleg ket oldala van. Azert hazavittem, ha mar egyszer megutalt, ennyivel igazan tartoztam neki! Szoval ez olyan volt mint egy osztalytalalkozo, de azert megsem, mert hogy ez egy onkentes ki-be baszott nagy buli volt, az osztaly pedig egy tanulas celjabol letrehozott maszlag.

Ma meselt az anyukam a Juliarol, kicsit vicces, mert talalkozott vele a HEV-en. Azt mondanam, hogy nem vagyok ra kivancsi, de azert megis! Hat nem fenekig tejfel az elet, odaat sem...

Ma elmentem egy kicsit videkre, mert tele volt a tokom a varossal, talaltam egy gyonyoru kanyargos utat a Pilisen keresztul, Tatabanyat koti ossze Esztergommal! Mindenkinek szivbol ajanlom...

Holnap/Ma koran kell kellnem mivel el kell vinnem a nagypapamat egy vizsgalatra! Hadd nem mondjam, hogy 5:00-re hutam fel a csuzlit!
 
2005. oktober 17. hetfo 00 ora 14 perc 56 masodperc
 
Szeretnek meg egy kozerdeku informaciot megosztani Veletek. Rajottem, hogy van bennem egy olyan gen, ami egy bizonyos alkoholszint eleresekor olyan hormonkat termel, ami arra kesztet, hogy hazamenjek... Ez valami olyasmi, mint a labradorokban a David Husselhoff gen! (vagy hogy a f*szomaba hijak, u know, a kit-es srac)
 
2005. oktober 18. kedd 22 ora 00 perc 38 masodperc
 
Kedves volt osztaytarsam, kerlek aruld el ki vagy, mert megorjitesz. Persze nagyon vicces a dolog, de azert lehetnel egy kisse cizelaltabb, targyilkagosabb es oszitebb! Pls! :-)
 
2005. oktober 18. kedd 22 ora 13 perc 21 masodperc
 
Ma teszteltem, hogy mennyire vagyok macso es meno a csajoknal! A szitu a kovetkezo: Sok auto, Szentendrei ut. En szokas szerint lavrizok a forgaloban, hogy megtalaljam a szabadon hagyott reseket es kozben bamulom, hogy ki maradnak majd mogottem. Megeloztem egy Peugeotet 307-est es ket csinos leny ult benne, automatisan es elkezdtem mosolyogni mint egy vadalma. Legnagyobb meglepetesemre visszamosolyogtak, majd ahogy forgalom engedte, meg nehanyszor egymas melle kerultunk es kolcsonos mosoly... Gondoltam, hogy ez talan nem veletlen, igy kovettem az autot. Hala istenek nem Katmanduban keresett parkologelyet! Szova megalltak, kiszaltam es meg mindig csinosak voltak, talan tulsagosan is. Probalkoztam egy -utitlag- szar szoveggel a mosoly termeszeterol, illetve kozben bemutatkoztam, amit elfogadtak, majd feltettem egy meg szarabb a kerdest a hogyan tovabbal kapcsolatban, amire azt mondtak, hogy sajnos van baratjuk, ami viszont reszukrol volt szar duma. De azert egy dolgot mondtak, hogy szimpatikus kis sracnak tuntem... Hat nem tudom, hogy ez tenyleg igy van-e, ezt maghagyom masoknak itelkezesre, de mindenestre nagyra ertekeltem a batorsagomat. Hat roviden ennyit a mai csajozasrol! :-)

Ma voltam egy cegnel, akinek a Rakoczi uton van irodaja, hat azt hiszen, hogy elbujhatunk a sunyiba mindannyian, tetokert, ulogarnitora, negy szintes melygarazs, full Budapest panorama... No comment, van meg miert dolgozni! ;-) Habar egy pincehez kepest, egy halaszkunyho is jobb! :-)))

Na most elkezdtem felrakni a xp-t, mert szereztem egy jobbat, minden eddiginel, ha nem jelentkezek nehany napig, akkor nem sikerult felrakni!
 
2005. oktober 20. csutortok 02 ora 12 perc 49 masodperc
 
Ma lattam egy dan filmet es csalodtam, nemreg irtam, hogyan a danok tudnak, de most valahogy ugy erzem, hogy megsem... aki fejebe venne, hogy megnezi a Hawaii-Oslo cimu filmet, az inkabb vegyen jegyet valami masra! Nem gondoltam volna, hogy a film vegen talalkoznak azok a tavoli szalak (ami kulonben egy agyonszopott otelt) de sikrult. Persze voltak benne jo reszek, mint peldaul, a film kozepenel valahol hatul egy csoka elkezdett horkolni, aztan mesokkal ra egy masik kiment, de ami legmegdobbentobb, hogy egy bejott a 95%-nal es nem ugy nezett ki mint a jegyszedo/takarito! :-)

Kicsit sokaig tartott a mai nap, de igazi eredmenyeket hozott, sok remenyt, nehany ujabb ugyfelet, egy kisebb kiosztast (marmint en valakit es nem forditva), egy sikeres megbeszelest, illetve nem utolso sorban az inboxom redukalasat. Holnap egy kicsit maganyos leszek, de beviszem a gepemet es hatterben ott fog futni a windows install, ha Isten is ugy akarja!

Tenyleg nagybetus dolgok, a vilag legkovetkezetlenebb dolga az Internet szo helyes irasra. Te mire tipplesz?
A word nagy betut javasol, a kis buta? Megkerdeztem a 197-et, hamer Europa legjobb tudakozoja lett. Azt mondtak, hogyha magarol a vilaghalorol beszelunk mint maszlag, akkor nagy "I", ha viszon mint peldaul mint szolgaltatasrol, akkor kis "i". Kib*szott akademikusok, miert nem lehet ennel kovetkezetesebben csinalni? ...de akkor a vilaghalot is nagy "I"-vel kene nyomni, vagy nem?

Kedves volt osztalytarsam!

Nem tudom ki vagy, de eleg nehez lecket adtal. Wizzair? Mivel nekik van az a magenta reklamja, marmint hogy tekerj egyet Amszterdamba? Igazabol, csak egy olyan parosrol tudok, aki egyutt dolgozik, de ok nem a Wizairnel vannak, hanem a Muszertechnika csoport egyik cegenel, akik nem voltak hajlandok megrendelni olcso, amde minosegi szolgaltataunkat! :-( Remelem jofele kapizsgalok! A szemelyiseg vallalasa jo kerdes, en szoktam, de belemehetunk ebbe a perverz jatekba, raerek es idovel minden kiderul, vagy nem...

Amugy nem sikerult az erettsegi, mert megbuktam magyar nyelv es irodalombol, ugyanis akkor meg nem tudtam hejesen irni.
Aztan persze megraztam magamat es atpreseltem magamat ezen a vekony resen. Azota ugy is fogalmazhatnank, hogy tulkepzett vagyok, habar ez nezopont kerdese, mert mindennap tanul valamit az ember... Ma peldaul azt, hogy illik pontosan fogalmazni!

Isten aldja Billyt, mert lehetove tette, hogy egy minimal windows-al lehet internetezni. Nem is ertem meg, hogy miert buntettek meg a kolyokot! Habar nem szerettem annyira, amiota nem lehet illegalba upgradet nyomni...
 
2005. oktober 27. csutortok 22 ora 21 perc 31 masodperc
 
Tegnap vegleg felavattam az uj gepemet, leszedtem rola a fedofoliat, kicsit szebb lett!

Holnap fonoki utasitasra nem kell dolgoznom delelott ugyanis focizni megyunk a rendorokkel, mivel kaptunk egy meghivot, hogy 9 masik rendoors ellen kell majd jatszanunk... Szoval mar kezdem erezni a hetveget, de ettol sajnos nem lesz kevesebb a munka, csak en leszek feszultebb ha leulok a gepem ele, apropo, irtam egy levelet az IT-nak, hogy szeretnek Office 2003-at, es amikor ma visszajottem szokasos ugyfelturnemrol, nezem, hogy milyen furcsa ikonaj van a "otluknak", aztan amikor elinditottam szembeotlo volt a valtozas... Hat majd meg kell szokni, de elsore tetszetos!

Visszaterve a rendorokre, azt hiszem valami olyasmit fogok csinalni, mint az unatkozo mozigepeszek, a beszelgeteimbe belevagom a rendszamomat, illetve a "ne buntess meg!" szavakat, es lelkileg fogok hatni rajuk. Kulonben mar edzettem a heten, mivel voltunk a Zsoltival Dunakeszin focizni hetfon, kb. 30-10 nyertunk, es a vegen megdicsertek jo voltam, kell ennel tobb? Igen egy kis mozgas kene...

Ez a het nem volt igazan az enyem, valahoy nem talaltam az osszhangot, nem tudom hol a gond, vagy csak sejtem, de azt hiszem, hogy most magamba folytom.
 
2005. november 15. kedd 23 ora 42 perc 45 masodperc
 
Tortennek a dolgok a nagyvilagban, illetve az eletemben is... Lehet hogy kezd felbomlani a kod es halvanyan atszurodik a remeny a paran, egy apro szivarvanyt vetve a baranyfelhokre! Hadd nem mondjam...

Miert van az, hogyha megcsinalsz valamit akkor ketto masik lesz helyette! Mindig azt hiszem, hogy majd holnap, de aztan radobbenek, hogy ma sem, de talan holnap megint!

Suisse, Svizzera, Schweiz...
 
2005. november 21. hetfo 21 ora 55 perc 31 masodperc
 
Hat megint egy atmulatot nap a munkhalyen, de azert nem volt veszes, egy kis fejmosassal illtve nemi vidamsaggal fuszerzve, arrol nem is beszelve, hogy a kajaldaban 1-kor mar nem volt kaja, igy menun kivul kaptunk kajat menu aron! Habar ez mar csak hab a tortan. Egyebken uzletgaunk uzeni jol van, jovore szabadsagra megy valami egzotikus helyre, de meg nem dontott rola...

Ma kaptam egy meglepit es meg is lepdtem! Ez most a titok helye... Szoval boldog a lelkem, lehet hogy ez veg kezdete, vagy a kezdet vege? Meg barmi lehet!

Tartozom melyen tisztelt olvaso kozonsegemnek egy rovid eszmefutattasrol egy hegyekkel tuzdelt orszagrol, de ez nem most fog megtortenni. Egyebkent jo lenne minnel hamarabb megtenni, mert kezdenek kopni az emlekek! :-)

Egybkent meg kezdem megszokni a regi telefonomat, elvezem, hogy ujra tudok fenykepezni... termesztesen majd szeretnem kozkincse tenni eme kepeket! Bubus segedelmevel!

Egyebkent szeretet vendeglatomnal vagyok, aki tegnap illetve ma szallast biztosit nekem szereny hajlekaban, igy nem kell reggelente nem kell tobb mint fel orat utaznom, hanem bent vagyok 5 perc alatt! Azert ezt ertekelni kell! :-)))

Rakerdezhetek? TeleMaxGSM?
 
2005. december 11. vassrnap 21 ora 25 perc 14 masodperc
 
Nem azert nem irtam, mert elfejtettem a pass-t, hanem azert mert nem jutottam el idaig. Pedig lett volna mirol... Tortentek dolgok mind a munkamban, mind pedig a maganeletben.

Utalom, ha valaki felemeli a hangjat, foleg akkor ha nincs is igaza, ami a legviccesebb, hogy sajnos megteheti, mert hat igy alakultak a dolgok. Legkozelebb ha megtortenik, egyszeruen felallok es kimegyek cigizni, hatha megvaltozik a vilag, illetve elgondolkozik, hogy megerdemlem-e? A vicces, hogy akik hallottak, azok nem rajtam rohognek, hanem velem egyutt sirnak...
Miert kell az embereknek kiabalniuk egymassal, es miert nem fogadjak el masok velemenyet? Kulonosen akkor ha nem is biztos hogy nekik van igazuk, mert mint tudjuk az igazsag odaat van!

Volt karacsonyi partink, ezt kb. ugy kell elkepzelni, hogy osszezarnak majd 1000 embert egy futohazban (vasuttorteneti park) es ingyen adjak az alkoholt, sajna a tomenyet csak olcsobban, de hat egye fene szeretem en a sort is... Ez egeszen pontosan ugy nezet ki, hogy megerkezesem utan kertem ket pohar sort, amibol az egyik poharat ott helyemben visszaadtam toltesre... :-) Aztan elkezdtek zajlodni a dolgok. Mint ne mondjak, eleg sokat sokat tancoltam, es mindezt a szinpadon egy csinos amde rovid haju lannyal... Hat ugy gondolom feladtuk a labdat a nepnek. Aki ezek utan nem ismer meg, az vagy nem volt ott, vagy pedig vak... Nem hanytam es erre buszke vagyok! Igaz nehany hettel ezelott bebizonyitottam, hogy alkohol nelkul is tudok bulizni/tancolni...

Maganeletem kettovel lett rovidebb, az egyik tul bonyolult es hektikus, a masik pedig azt mondta,
hogy igaz szimpi vagyok, de nem akar munkahelyi kapcsolatot, igaz en sem a munkahelyen szeretnem...

Hogy ez a wiw, mi a picsa tortenik, hogy minden nap legalabb ket altalam mar eltuntnek hitt ember mondja azt hogy ismer, mert anno egyutt "jartunk" bolcsibe, vagy ilyesmi...

Valaki azon nyomban vegyen nekem egy motort, mert egyre jobban erzem, hogy meghalt a hobbim, toredelmesen be kell valjam, hogy ezt en basztam el...
Utolso utunk Kecskemetre vezetett kavezni, ahol a jonep szokas szerint meg megnezte a halalra iteltet, magyarul reszeg angol urimeberek, velemenyeztek a dragat. Aztan elindult a gyaszmenet hazafele, elkezdett pislakolni az olajnyomas, de csak akkor amikor gyorsitottam, gondoltam kibirja hazaig, hat nem... Az eslo komolyabb problema Cgegled utan jelentkezett, amikor is elkezdett lassulni a kicsike, majd megallt... Probaltam beinditani, de nem! Gondoltam leulok az toltesre, elszivok egy cigit es varom az Istenek segedelmet, azert megengedtem nehany telefont, hatha meg tud menteni valaki, de meg a batyam is azt mondta, hogy eselytelen... Aztan megprobalatam a lehetetlent es sikerult, beindult, igaz akkor mar vorossen izzott az olajnyomas, de en mint tudjuk optimista termeszet vagyok, elindultam, bar ne indult volna be... Mentunk meg ket kilometert az 50 koruli vegsebessgen, aztan kattant valami, megse kerdezetek, nem is akarom tudni, de onnantol kezdve se hang, se kep... Akkor ugy ereztem, hogy be kene lokni az arokba es akkor megszabadulol a probelematol. Aztan korulneztem es ott volt egy haz az ut szelen, gondoltam megkerem, hogy vigyazanak ra, majd holnap visszajovok valakivel es elviszem... Hat ez megint kudarc volt, mert egy fogatlan neni azt mondta, hogy: "jldkhefq;rh;reih'feqj....", amit megertettem belole, az az volt, hogy szol a lanya ferjenek, majd o dont ebben a kerdesben. Ropke 5 perc utan elokerul a haz ura, aki ugy tunt, hogy most kelt fel, de ennek ellenere nagyon csunyan be volt baszva... Ekkor ereztem eloszor, hogy rosszul dontottem, mert ez a "csalad" egy fel uveg meleg sorert elaladtam volna a dragamat... De akkor mar mindegy volt, otthagytam es elindultam gyalog Budapest fele, megegyszer leirnam Cegleg utan 4 km... Kozben azert elkezdetem telefonalni, hogy ki fog ertem jonni feluton, illetve azon gondolkoztam mi lehet a kovetkezo lakot telepules, ahonnan jar busz! Nem telik el ket perc es egy kibebaszott nagy mikrobusz megall... -Merre mesz hangzik a kerdes? -Budapestre! -Akkor gyere elviszunk! ...nem telt el egy perc es hatot a marketing, mar meg is fordultunk es mentunk a motorert, ugyanis akkora volt a kisbusz, hogy vigan befert volna meg egy traktor is... A sofor Mano volt, aki szerintem egy gyenge hungarista beutessel rendelkezett, kopasz, alacsony tetkos, vidam fazon. Tortent ugyanis, hogy megkerdeztem miert allt meg es miert segit nekem... ugye valahonnan el kell inditani a beszelgeteseket, erre a valasz: - Vannak meg igazi magyarok is, nem csak olyan utangyartottak! :-) Innentol kezdve mar csak arra kellett ugyelnem, hogy keruljuk a politakat es az ehhey kapcsolodo kerdeseket, vagy ha szoba kerul is, akkor is csak helyeselni, helyeselni... Aztan Mano elvitt a parkoloig, vagyis igaz hulye voltam, de akkor is az Istenek kegyeltje! :-)

Olyan jol dolgoztam az iden, hogy kaptam egy lovat, igaz reszletekben, eloszor egy lofaszt kaptam!
Sirsz, konnyezel, ertetlenul nezel, a kollegak veled sirnak, de nem erted, hogy ez miert veled tortenik... Bolfog karacsonyt mindenkinek!

Persze aztan rajottem, hogy eluralkodott rajtam a gonosz kapitalista szemlelet, gyorsan megkerestem magamban Budhat, azota minden rendben van... Rizsen es vizen elek, de jo ez igy nekem!

Nem akarok "vetiteni", de tudom mit fog hozni a kisjezus karacsonyra, majd neztek mint a moziban... :-)

Kedves blog olvaso team-em... GE?


Aztan majd persze lesz ev ertekeles is, illetve ha Bubus ugy akarja, akkor kozponti kep tar frissites! :-)
 
2005. december 14. szerda 19 ora 40 perc 05 masodperc
 
Megvagy-e?

herlitz.adsl.datanet.hu kistrizso.bkwp.hu/msg.php Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; hu-HU; rv:1.7.6) Gecko/20050318 Firefox 2005-12-12 13:57:54

Meg van egy kis feladat, felkutatni, hogy szemely szerint ki(k) is vagy(tok), de hidd el vannak tippjeim... :-)))
 
2005. december 21. szerda 23 ora 13 perc 00 masodperc
 
Na ja tisztulnak a dolgok az ev vegenek kozeletevel...

Az utobbi nehany napban Hesust jatszottam, avagy ajandekokat vittem a kiemelt ugyfeleknek, hat mit ne mondjak kenyerre lehetet oket keni, fenyeztem egy picit az amugy is polirozott feluleteten, meglehelgettem a lelkuket, elviccelodtunk, jopofiztunk, megkerdeztem, hogy mizu? Orultek Nekem, de ki ne orulne egy ajdekkal erkezo emberfianak... Persze en is kaptam ezt azt, szamolatlan BKÜ és BUÉK! e-mail-t, illetve x üveg bort, néhány naptárt, illetve egy doboz sütit.

... es most tessek figyelni, rajottem, hogy mindegy milyen datumot irunk, a munka nem csokken, igaz most igy ev vege fele ugy erzem, hogy behoztam magamat, mar csak nehany elmaradasom van, de sebaj, van meg ket nap! Kb. 2 oraja beszeltem egy igazan komoly erdeklodovel, sajna a nevet a belegyezese nelkul nem lenne korrekt leirnom, de annyi biztos, hogy jovore sokat fogunk starndra es usziba jarni! :-)))

Tegnap délután voltam vizsgázni, ami annyit tesz, hogy az 5-ből már csak ketto van hátra, a kedvencem (tavkozlesgazdasagtan) termeszetesen otos lett! Igaz nem volt egy nagyon megerolteto menet, mert kozel masfel ora alatt ket targybol vizsgaztam, tessek vigyazni, mert a tudas hatalom!
Van azert meg harom igen durva menet: statisztika (vagyis minden matematika), számvitel (tartozik, követel), illetve egy termelesmenedzsment cimu targy (ami lenyegeben a logisztika szamszerusitese).

Vasarnap voltunk szinhazban Zsofival, tetszett neki, en pedig mar lattam, de ettol fuggetlenul ezt a darabot akarhanyszor kepes lennek megnezni, Woody Allen - Játszd Újra Sam! című darabja örök klasszikus, és még így néhány év után is tud újat mondani, "Te gyilkos!" :-)

Mellesleg szereztem egy baratot...

Most egy kicsit kattogok a karacsonyon, mivel az eddig megvasarolt ajandekok szamom erosen tart a nullahoz, de ugy is mondhatnam, sem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr411754684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása