HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

Pont (már megint)

2010.11.05. 01:22 kistrizso

... ez lett a vége, avagy ez a mai nap döntése. Nem értem, persze akarom érteni, de nekem ez túl bonyolult. Ajándél, szülinapi party, hát nem is tudom... és így sem értem.

Tegnap megint tanultam valamit, hogy hogyan is....

Folyt a nyál a szájából...

A Nő akinek nem a fülén mennek be a gondolatok, hanem megkerülik a fejét, ezért ilyen... Néha eslőre is megértem ezért...

Volt egy Györök, sok nyugalommal és Balatonnal... LIKE

Volt egy Tállya, ahol a pince és a csülök fergetes volt, a hangulat meg olyan amillyen. Azért ki lehet bíni, végülis egy borospincében voltunk...

Aztán jött Hetye meg a termál, ahol lényegében a nyalkláncon kivűl nem volt semmi az enyém. Milelőtt elestem, többen szóltak, hogy papucs... Kicsit megégettem a kezemet a kályhával, többször alaposan. Aztán volt tökös buli, avagy jelmezbál, ne azt senki nem postolta... Anyula fürdőruhája volt a peek... Aztán bezártuk. Jövőre szeretnék kertmozit csinálni, nézhetnénk a Casabalncát mondjuk...

Előző héten voltam Református egyház zsinati hivatalában és Four Seasons Gresham királyi lakosztályában is, ez van ha ügyfélhez jár az ember...

Nagy a nyugodtság, de ehhez sokat kell dolgozni... A számokat pedig kölcsön adtam.

Megnyílt a Pláza is, most láttam úgy is, hgy működik, de ezért vannak még ezzel is feladatok....

A D pedig nagyon nem egyszerű, cselekedni kell, mert nagy a tétlenség...

Ma motorral voltam dolgozni, most már van pass a sorompóhoz is, parkolhatok bent... Ennyi év után... Igaz csak motorral és keóval...

Ha minden igaz, akkor jövő héten pont kerül a dolgok végére én pedig nagyban tervezhetek, egyenlőre nagyon sok elintézendő feladat van, csak idő nincs hozzá...

Mozgás off, nem tudom mikor, habár kifogás mindig van...

Voltam Thai masszázson, jó volt, de amikor fél órán keresztül nyomta könyökével a lapockémat, akkor kicsit rasszistának érzetem magam...

Bi-t meghívtam borozni, mivel nem szerti sört, egyben biztosított, hogy holnap is lesz munkám, én pedig megigértem, hogy jól viselkedek a complience oktatáson... De hogy minek és kik, az már egy másik kérdés, majd átfutom az index-et és nem kérdezek, csak mosolygok...

Kaptam néhány olyan levelet, hogy Kedves G

Alakulnak ez a hónap is... A Villa viszont most pihen, pedig azon én kattogook!

Volt power snokker a héten tessék utánanézni, 2-1-re nyertem, zseniális, megbízható, nyugodt és megfontolt játékkal és néhány szép barle-el...

K ma nagot kapot ebédkor, szerintem tudja, hogy nem szertjük, de legalább többet keres...

K-nak pedig meg kell csinélni a routerét... Pontosabban össze kéne dugni, hogy...

Nyugató, gyógyszer helyett, hebál dolgok a nyugalom alapjai... Kellene valami köröm erősítő is...

Majd egy kicsi trend lent, a nagy pálinkás üvegbe pedig bambuszok kerültek...

Kellene már egy új W7, megvan, csak csinálni kéne...

Na akkor innen... Holnap pedig repülünk, aztán jégkorong, aztán társasjáték... 

 

 

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr292424900

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A profik rassza 2010.11.05. 15:58:02

A blogoló egy igazi thai masszázson vett részt, még ha nem is volt túl hálás érte a gyötrelem perceiben. Ha megkérdeznénk tőle, mit érzett másnap, mikor a rasszizmusa már rég elmúlt, biztos ódákat zengene a masszázs utóhatásairól és arra is rájönne, ho...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása