HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

Isten bajnoka

2010.03.24. 21:51 kistrizso

Szóval ma van a nénvapom, ezért meglehetősen visszafogott voltam... Vittem tortát a kollégáknak, voltam felvételi beszélgetésen és viszonylag keveset, de tudatosan dolgoztam. Most arra várok, hogy Zósfiéh hazaérjenek és lemenjünk a Pedróba megnézni, hogy mi a mai akció... Igaz én már nem vagyok száraz, ittam egy sört és egy picit érzem is, de azért a bundáskenyér támadja...

Régen nem írtam és ma kaptam egy visszjelzést ezzel kapcsolatban a törzsközönségtől.

Lounge megy a di.fm-en, zseniális egy tematikus vállogatás...

Ma megkaptam egy lánytól, aki inkább nő, hogy Gábor az a baj, hogy maga túl fiatal, nemrég ezért a mondatért egy lány otthagyott egy kávézóban, vicces ez a világ és furák a szituk...

Gábor >> Isten bajnoka, mert hogy ezt jelenti... :-)

Egy kicsit részletesebben:

Gábor

Naptári napok:
Március 24.

Naptárban nem szereplõ névnapok:
Február 27.
Március 24.
Szeptember 29.

Név jelentése:
Isteni férfi, Isten embere

Név eredete:
Héber eredetû, a Gábriel névbõl

Név elemzése:
A Gábor név okos, gyors észjárás kialakulását segíti. A név viselõi azonban gyakran gátlásosak, nehezen oldódnak, nehezen fejezik ki, hogy mit szeretnének. Sokszor félreértik õket, és ilyenkor magyarázkodás helyett inkább visszavonulnak. Magukban elemzik a világot, és mély megértés születik bennük az élet összefüggéseirõl. Együttérzõk, segíteni akarásuk idõként meglehetõsen erõszakos.

Becenevek:
Gáborka, Gabi, Gabika, Gabica, Gabcsi, Gabó, Gabóca, Gabuci, Gabus, Gabesz, Gabos

Hírességek:
Agárdi Gábor - színész
Baross Gábor - politikus
Báthory Gábor - erdélyi fejedelem
Bethlen Gábor - erdélyi fejedelem
Berkes Gábor - zenész, zeneszerzõ
Bochkor Gábor - mûsorvezetõ
Csapó Gábor - vízilabdázó
Gundel Takács Gábor - mûsorvezetõ
Harsányi Gábor - színész, író
Horváth Gábor - labdarúgó
Kucsera Gábor - kajak-kenus
Dr. Lenkei Gábor - orvos, író
Maros Gábor - színész
Presser Gábor - zeneszerzõ, énekes
Reviczky Gábor - színész
Talmácsi Gábor - motorversenyzõ

Máshonnan:

 

férfi keresztnév

Eredete: Héber,

Jelentése: Isten embere, Isten bajnoka

Névnapok:

  • február 27
  • március 24
  • szeptember 29

Hasonló kezdetű férfi keresztnevek:

 

Névnapom alkalmából olyan emberektől is kaptam üzit, akiket úgy kellett kiderítenem, hogy kicsodák, így vagy valakinek nagyon sok ideje van, vagy sokat fejlődött a technika... Ettől függetlenül voltak olyanok is akinek nagyon örültem! Volt olyan ügyfél, aki idézetet küldött, vagyis legszívesebben térdelve sírnék...

Ma is voltam edzeni, meg pénteken is megyek, de lehet, hogy holnap is... Kezdem érzeni a hatását, tényleg fittebnek érzem magam, illetve a kis zsírpárnácskáim fogynak, megjelentek a mellizmaim és miegymás... Nem utolsó sorban növeli az akaraterőt és a kitartást, illetve autodidakta módon lesem el a dolgokat a többiektől. Az edzőm kedves és segítőkész + csinos, nem kell ennél több... Arról nem is beszélve, hogy nagyon jó seggük lányok járnak erre a lightosan jó helyre, így a tv mellett van egyéb csemege is... Extra-ként a két feltört sarkamat tudom megemlíteni és hogy a sok nyújátstól kezdek rugalmasabb lenni! Hát majf meglátjuk, Zsófinak szóltam, hogyha kezdek majd úgy kinézni, mint egy kigyúrt köcsög, akkor szóljon... Erre azt mondta, hogy nem várja meg, amígy borotválni fogom a mellkasomat! :-) Szóval fitness...

... és egy fitness video:

https://www.youtube.com/watch?v=QaRfxjcpYvM&feature=fvst

 

A héten tanúja voltam egy lámpánál, ahogy egy két gyermekes anyuka átmegy a gyerekkel (babakocsi + plusz a nagyobb lökdösős motoron), aztán mikor átértek, akkor a trickils gyerek rámutatott egy jobbik-os plakátra, aztán együtt nézték, remélem nem az apját ismerte fel... Szóval egy pillanatra érzetem a gyermeki ártatlanságot! Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ennek a vége... Szerintem 50-60% Fidesz, 10-20% Jobbik, 5% MDF (vagy nem), 5-10% LMP, 10-20% Szoci... Aztőán persze bármi lehet ebben az országban! Részemről LMP, aztán ha lesz nálunk második kör, ami Bús Bazsi (aki polgérmester is) szerintem nem vakószínű, akkor Fidesz, csak hgy végre egy kicsit meginduljanak a dolgok, de borzalmasan szomorú, hogy így kell gondolkozni, hogy azért szavazok rájuk mert akkor vmi más lesz és talán... Remelém új zöld barátaink majd odabasznak, az egyetlen olyan párt, akinek még nem volt botránya, vádja, mocska, stb... Illetve a lányos MDF reklámost leszmítva, ami valljuk be zseniális, szerintem nekik van a legjobb megjelnésük a többi pedig semmilyen... Arc, név, szavazz!

A bátyámat a héten kirúgják vagy felmondanak neki... :-( Az egyik szemem sír, a másik pedg nevet. Utálta már azt a szart, de hát valamiből meg kell élni.. Viszont egyenlőre úgy tűnik, hogy korrekt batyut kap az utra... Aztán majd keresünk neki valami jó helyet, ha nem talál magától... de van benne tetvágy és ez tetszik. A felelőség jó... Egyenlőre elképzelésem sincs, hogy merre sodorja majd az élet, de az érzéseim azt diktálják, hogy segítenem kell majd neki...

Már qrva régen szeretnék venni egy pénzcsipeszt, ma felhívtam az ékszerészt, hogy mizu... Felírta a számon! Van még remény a fogyasztói társadalomban...

Nagy osztás volt ma felvételi bezsélgetésen, önamgában vicces, hogy 25 métert kellett gyalogolni a helyemről, vicces hogy az egyik leendő beosztottam volt előttem, vicces ez a két fazon, hát én meg bemutatoztam, véülis Miroslav teleírt egy féloldalt, így volt értelme, de félek, hogy ezek nélkülem fognak megvalósulni... Ha pedig nem, akkor pedig büszkének kell lennem rá...

A mai nap vicce, hogy úgy léptem le 1/2 4-kor, hogy meg kellett volna írnom a hónap üzletpnek a szerződését, de inkább elmentem tornázni... Jó volt nézni a naspsütésben a lányokat, ahogy előkerülktek szemcsik, a miniszokányák, a topok, a vállak, a jókedv, a sétálási vágy...

Ma kitakakírottam a tekkereket és egy mintaértékű akvárium tulajdonosak vagyok két elégett lakóval! 

Kezdenek összeállni a dolgok és érzem, hogy egyenesben vagyok! :-)

...

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr481866396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mallory knox 2010.03.25. 00:28:10

...és végül volt névnapozás a helyi kocsmában, pálinka, sör, bor, unicum kinek mi :)
süti beállítások módosítása