Túl a bankon, a sokadik lépés megvolt. A terv kezd életre kelni, majd meglátjuk, addig gyűlnek az infok…
Bent a helyzet változatlan, csak nagy a zűrzavar a bolhacirkuszban, de a higgadtság nagy erény, de még kell rajta csiszolni, meg még néhány dolgon, lesz TÉR értékelés is, ami a vicc kategória legalábbis a múltkori alapján, illetve van még néhány szál amit el kell varrni, majd meglátjuk… Kaptunk egy levelet a HR eredményeiről is de ezt inkább nem kommentálnám, csak mosolygok a kollégák véleményein… illetve azon gondolkoztam, hogy mi lenne, ha mindenki összeírná, hogy mizu…
Szánalmas…
Van olyan szolgáltatás, amit 2 hónapos késéssel fogunk átadni és van olyan, akivel 2010 májusában kötöttem szerződést és még mindig nem, de a dolgok rendben vannak… Vannak olyan munkatársak, akik ár tudnak róla, hogy be van vezetve, de nincs login-juk és van olyan aki azt mondta, hogy akkor lesz meg, ha vesznek fel hozzájuk embert… Ebből nehéz erőt meríteni, még nehzebb ezt háttérnek tekinteni és ami ennél is nehezebb, képviselni… Egy próbát megér, de a műtétnél is általában elaltatják az embert!
Nehéz betartani a rossz szabályokat, de ha ezek az irányelvek, akkor legyen. Kíváncsi leszek ki költözteti el az alvállalkozót, mert az efiszoli biztos nem…
Szerintem lassan úgy lesz minden ahogy terveztem, alakulnak a dolgok, már csak több türelem és egy kis kitartás kell hozzá…
Volt egy kelés is, aztán B-eszélgetés, mert költöznek, vicces kis meeting volt, mondjuk azt, hogy máshogy…
Volt egy telefon is, de a lány nem volt jó passzban, pedig jó volt hallani a hangját, de ezt még meg kell szokni… Remélem még látom a héten, illetve ügyesen megoldja a vizsgáit is. Mondjuk azt, hogy fodrász, fáradtság és stressz, illetve szabadság alatti munka… De még így is tudott mosolyogni, de most nem volt közös hullámhossz, még kell hangolni, hogy mindig és mindenkor, minden tisztán foghat legyen, a készülékek megvannak és szerintem a freki is… :-)
Lesz egy pénteki discoparty, meg egy szombati szülinapi buli a drak mokkában, ami inkább vicc, mint komoly… :-/
Meg lesz néhány búcsúztató is, majd meglátjuk…
Kezd elindulni ez az év, én pedig szépen lassan belerázom magam…
24/2 start, atomot neki…
Kellene egy kis coldwars, egy kis olvasás, egy kis mozgás, ezek az irányok, illetve egy új vinyó…
6/10
Eltűnt a lépcsőházból a linóleum, állítólag drapp/bézs lesz, mondhatni full-full…
Gyengédségre vágyom… Ennyi!
A legkeményebb, hogy a srác, akivel tavaly 2x repültem, tavaly decemberben lezuhant egy kisrepülővel. Hallottam is anno a hírekben, átfutott az agyamon, mert hogy Tökölön történt, de Ő nem szokott Cessnával repülni, aztán kaptam egy FB üzit a temetésről, aztán egy levelet. Isten, nyugosztalja…. Nem akarok önző lenni, de… :-( Napra pontosan egy hónappal előtte repültem vele.
Ps.:
2010. december 09. | 13:16
Tököli repülőgép-baleset: a pilóta hibázhatott
Egyelőre nem találtak műszaki hibára utaló jelet a Tököl térségében szerdán lezuhant sportrepülőgép roncsait vizsgáló szakemberek - közölte a Közlekedésbiztonsági Szervezet (KBSZ) csütörtökön. A rendőrség elsődleges megállapítása szerint a balesetben meghalt pilóta hibázhatott.
Szerda délután, pár perccel a tököli repülőtérről való felszállását követően eddig ismeretlen körülmények között lezuhant egy magyar lajstromban lévő Cessna F-152-es típusú, kétszemélyes repülőgép. A gépen csak a pilóta tartózkodott, aki a balesetben a helyszínen meghalt.
Bajkó Erika, a KBSZ szóvivője elmondta, hogy a szerdán megtartott helyszíni vizsgálat és a fellelt dokumentumok alapján a szervezet szakemberei megállapították: a pilóta rendelkezett szakszolgálati engedéllyel, s a kisgép felülvizsgálati bizonyítványa is érvényes volt. A roncs elsődleges vizsgálata során műszaki hibára utaló jelet nem találtak. A Cessna légcsavarjának sérülései és a helyszínen meghallgatott tanúk elmondása egyaránt azt támasztják alá, hogy a baleset bekövetkeztekor a repülőgép motorja járt - tette hozzá a szóvivő.
A kisgép a tököli repülőtérről szállt fel a Duna irányába, majd a kifutópálya végétől 1360 méterre ütközött a földnek a pálya tengelyétől 15 fokra balra - állapították meg a szakértők, akik szerint a baleset időpontjában a levegő ködfoltos volt, ami megnehezítette az úgynevezett látva repülés alapján történő tájékozódást.
Bajkó Erika közlése szerint a rendőrséggel párhuzamosan a Közlekedésbiztonsági Szervezet szakértői is folytatják a baleset hátterének feltárását. Meghallgatják például az adott időpontban a reptéren szolgálatot teljesítő munkatársakat, hogy tájékozódjanak a Cessna indulásának körülményeiről. Az elkövetkezendő napokban a repülőgép műszereit is aprólékosan átvizsgálják - mondta a szóvivő.
Kovács Viktória, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője arról tájékoztaott: a rendőrségi vizsgálat elsődleges adatai alapján valószínűleg a pilóta hibájából zuhant le a kisgép.
Mint kiderült, a felszállást követő 10 percen belül bekövetkezett a baleset. A repülőgépet egy 37 éves székesfehérvári férfi vezette, ám kilétéről kegyeleti okból többet nem hoznak nyilvánosságra - közölte a szóvivő, hangsúlyozva: tovább vizsgálódnak az ügyben.
ps2.: Snooker off vs. magyar filmipar...