HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

La vie en rose...

2012.01.20. 08:13 kistrizso

Jol eso faradtsag munka utan, Claroban, sor helyett zold tea varom Mesit...

Igeretes hetvege, Hyperkarma, Colorstar es szombaton pedig Millenris komolyzene, hat igy, penteken lehet, hogy Marcellel egyutt...

Alakul a DP, megbeszeltuk, megtettem amit kellett, mar csak el kell kuldenem a bovitett valtozatot, szoval nem hal meg a remeny... Jobb a kedv is, sok minden befejezve mara, de ennyivel tobb a kesobbiekre...

Nagy a gaz kint, Mesi anyujat kirugtak a TB-tol, Ildiko baratjat pedig a penztargepes helyrol es meg megannyi szar... Eszembejutt az ember, aki elottem fizetett a benzinkutnal es amikor megkerdeztek ker-e afas szamlat, annyit mondott, hogy holnaptol ugy is dragabb a benzin, vagyis a kerdes nem is szamitott, csak az hogy elmondhassa a kutas picsnak, aki nem tehet rola... Osszeneztunk vele es mosolyogtunk egyet...

Egyre kevesebbet tudok a kinti letrol, habar most beosztobban egy picivel, ilyen is kell...

Kesz az ajto, veretos lett, de meg szoknom kell, Mesi iden is kapott kulcsot, nagyobb a biztonsag erzett, kellenne majd szam, meg nevtabla, ha ugy, csak mi legyen rajta? Triz, vagy az Arkai is, esetleg Turchanyi? Majd kitalaljuk, az Arkainak is van ertelme, de nagyon regen nem jott level, hat igy...

SH, avagy Sherlock Holmes, abszolute meno...

Nem tudok nem megemlekzni a tegnapi naprol/esterol es a ma reggelrol, tobb mint jo volt, meg ideje is... :-) Sok erzelem... Nincs feszultseg es tobb mint koszonom, de ez megvolt szemelyesen es lattam a szemeben, vagy ereztem, ha ugy...

Kellenne egy konyvet irnom, hogy mi a palya itt bent, mint a Tescos...

Sophia hivott minket tancolni, de kedd, snooker mar regota, meg a vizsgak, meg a kovetkezo 2 heten szinhaz, mint Vig, Jatek a Kastelyban es mint MUPA, Gyori Balett, La vie en rose, ha jol irom, szoval Piaf...

Kicsit tavolabb tole, de nincsen baj, csak masok a prioritasok, aggodom erte, de megoldja, vagy szol ha gond van, Keggel is regen, meg ket unnep kozott, mert hogy ev vege van... Tobbet kene, de annyi minden masra is...

Furcsa, igy hattal lenni a tomegnek, a pultnal, kicsit kivulallos, mert egy ideje benne vagyok a telefonomban, ha nem lenne, nem is tudom mi lenne, szarnyalnak a reszvenyeim, legalabbis az eddigiekhez kepest...

Mesi sehol, de hagyom hadd mulasson, amit ma kinyomtattam, az nekem egy eletre eleg lenne, buszke vagyok ra, hogy csinalja es az Erasmus is szep volt, nekem nem biztos, hogy ment volna, O pedig megcsinalta...

96,9%... ami mar majdnem 97 es vegul ez lett a vege, ezt se gondoltam volna, ki volt centizve ez is, de legalabb jon, ha jonnie kell... Koszonom...

Egy megkesett dicseret, jol esett, meg az emberi hang, meg egy olyan ember aki felneztem, de nem sokat tudok rola, nem akartam panaszkodni, talan nem is tettem, de nem voltam olyan eletteli mint regen, sok minden megvaltozott, de en maradtam...

Neha nem ertem miert vedik az alatvalok a felsobb erdekeket, ez valami pervezio, amikor neik valjuk be oszinten mindegy...

Vicc ez a doktori, annyi bizonyos az szar ha mar magyarazni kell, eddig sem volt szimpatikus, de szerintem meg lesz magyarazva, aztan fogadjuk, ha necces az ugy is neki necc, de belulrol... Igaz ennel nagyobb tartast es tamadhatatlansagot varnek ilyen szinten...

A moralis veg, ahol a hajoskapitany lelep a sullyedo hajorol, itt a kezdet vege... a mindennapokban pedig eleg annyit latni, hogy valaki a biliard szalonban a foldre kop, de ez szerintem fel sem tunik neki... Ha pedig szolsz, akkor ne csodalkozz, hogy Benned van a bicska...

Kezdunk visszarazodni, asztalnal eszunk tanyerbol, szerenyen, keveset, de jot... Vannak olelesek, bujcsik, puszik, csokok, nevetes, nezes, hallgatas, a mi tortent ma... es most lanybuli... HPP, nem egeszen ertem, de valoszinuleg kell ahhoz, hogy M visszarazodjon, viszont nemreg meg orrolt rajuk, valtoznak a dolgok...

Simon's cat es hedgehog, ez visszatero, Prrrrrrr... :-) Meg az orr es a vakarozas, Mesinek jobban megy mint megannyi mas...

Sok a munka, de ha tobb idot forditasz ra megtobb lesz, amit megcsinalok es nem tolom at masnapra, nagyfoku dokumentaltsag es precizitas mellett teszem... Nagyon sok a report es az adat, egyszerubb eladni, mint utana elinditani a sok folyamatot, illetve ezek egyresze felesleges, neha rossz es nem atgondolt, de hasznaljuk mert kell, nekem nem gond, belefer, habar ennyivel kevesebbet toltok azzal, mit csinalni kene... Nem panasz ez, nincs okom ra...

Tegnap megmondtam Gyurinak, hogy nem szeretem ha utes kozben kommentalja azt amit en is latok, vagy ha hallom, hogy kiborul azon, hogy valami nem sikerul es utana magaban beszel, mialatt en jovok, pedig csinalt elotte sok pontot... Vicces volt multkor lement egy piros, nem az aminek kellett volna, mondjuk veletlen es utana osszehuzta szemoldoket, hogy rossz helyen allt meg a piros...

Kevesebbet kene dohanyozni, de legalabb el kene kezdeni, peldaul elhagyni a feleslegeseket, vagy csak arra ragyujtani, amit vegig lehet szivni, nem kell sietni, vagy autoban nem, ilyenek... telen pedig necces itthon a szeloztetes miatt...

Nem mondom, hogy kezdem megtalalni magam, de naha egyszerubb egyedul, nem M-el van a baj, de a meltosagteljes szopatas egy papucs miatt necces, hat igy... Mozogni jo es kell is, de mar reg ott, neha nehez mashoz alkalmazkodni, nem akarom ezt most annyira, M-et akarom, egy erintest, egy olelest es meg megannyi mast...

Nagyobb a rend, a fa meg all, nem akartam egyedul leszedni, van meg mit tenni... Majd megkerem M-et, hogy rendezze a reszet, tudom hogy eddig masok voltak a prioritasok...

Sok mindent lehetne, ejszaki fenyt nezni, napokig nem latni szarazfoldet vagy embert, ilyesmikre vagyom, kevesebbet kene hasznalni a gepet es a tv-t, de most SH van, fantasztikus...

Gtodo, uj, szabad hely a gepen, kellene egy telefon backup, a fenykepek mar duplikalva...

Hetfon jonnek es lecserelik az ajtot, meg a fotel is elkeszul, fozni kene valamit, rakottkrumplit mar regen csinaltam, talan itt lenne az ideje...

Eleg sok a szar, de tulleszunk rajta, annyi bizonyos...

Majd holnaptol mosolygok, ha lesz hozza kedvem... Lesz?

Ajanlovel Adolftol, ez milyen?

Lassan kezd visszaterni kedv, de csak lassan, elvezem, hogy morci lehetek...

Vakvarju most, majd meglatjuk... Remelem nem lesz kar...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr933592282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása