HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

Share the shelter...

2012.02.25. 21:02 kistrizso

Tul egy vizsgaidoszakon, nemi racionalizalas, egy ujabb honap tunik el eszrevetlenul, lattom elore a tobbit, ilyen is regi volt, morogok egy kicsit, de ez is a szokasos, lassan itt a tavasz, igaz most ez egy kad melegvizbol nem annyira aggaszt, a befagyott Balaton jutott a Busojaras helyett, jo volt kimozdulni, korcsolyazni, beszelgetni, kiulni, hattyut hergelni, eletemben eloszor korcsolyat tenni a labamra, egyaltalan megmozdulni..

Szerk.:
haha mennyire.kell ha ugy es akkor nem vagy ott ahol megis. kemenyseg, az van.

Turelmesebbnek kene lennem, foleg ha parkolni kell, lasd japan mentalitas...

... es tasrtd be az igereted meg akkor is ha alig egy orarol beszelunk, buta gyerek... Nem erte meg, hat ennyi...

Nyugodt hetvege, M tanult, en jatszottam, olvastam, foztem, jo lett volna egy kis mozgas, de ez most kimaradt, hat igy... M tul az utolson es remelem megvan, visszaallnak a hetkoznapok, a reggeli FP es miegymas, ma szinhaz, holnap snooker, szerdan farsang, hetvegen Balatongyorok, de most nem Orsieknal, korcsolyazas, befagyott Balaton ilyenek... Kocsomosoas, ajtoszam, ezek jatszottak meg... Uszni kene...

Pinceszinhaz, Marai: Kaland...

Megvagyunk, de probal betorni ide is a kulvilag es az egyeb bullshit, tartjuk megunkat es tamogatjuk egymast, ez az egyetlen remeny...

Kezdem feldolgozni az alabbi esetet, megertem oket is, de ugy gondolom, hogy nem ertenek meg engem, nem biznak bennem es mindenki vedi a segget, hat igy... Adjatok, amit adni kell... Az meg, hogy en vagyok az egyetlen, aki lementi a levelezest inkabb peldaertuku, minthogy, igy jarjunk el... Duhit es egyaltalan nem novelte a motivaciomat... Mondanam, hogy ez van...

Ma megtapasztaltam, milyen a gondoskodo IT, negyen jottek leltarozni, mint az asos kepen, igaz ebbol 3 diak, de ez nem javit a helyzeten, mindenesetre kaptam meg memoriat a gepembe, igy mar 4G, amibol a windows csak 3,5-et kezel vagy kevesebbet, de azert orulok neki, ilyen meg nem volt, hogy maguktol jottek, egyben lekerult az egyik nyomtato a nevemrol, nem is ertem miert volt az nevemen...

Hetkoznapok, hideg, futi itt es ott, napi porges es napi szar, talan egy kicsit jobban, M tul a vizsgain, habar az egyik valoszinuleg nem sikerul, most oran, meg TDK tajekoztaton, meg van megegy... Kicsit beosztosabb a honap, penzugyi tanacsadas ma es penteken, hat vicces, eur megtakaritas aprilistol, vagy fundamenta, vagy majd meglatjuk... malacpersely... vagy ilyesmi... Nincs baj, csak ujragondolas... Talan egy picit tobb odafigyeles a gavaler mod ujragondolasa...

Megtorent az elso vezetoi szobeli figyelmeztetesem, igaz az nem szamit, hogy nem lett az uzletbol semmi, meg az sem, hogy minimalizaltuk volna a veszteseget, mert birosagon lehet nyerni, de abbol meg nem lesz penz... Visszaelni azzal, hogy precizen dolozom es elmentem a leveleket szerintem nem fair es nem jo, az mar nem is szamit, hogy soha nem olvastam a jatekszabalyzatot, de az elmult 2 evben azert, hoztam a konyhara, akkor minek is van? Szoval biztos megerdemlem, buszken fogadom, plane olyantol, akit semmire nem tartok, hat igy... de fenntartom a jogot, hogy ne ertsek egyet vele... Talan igy a legjobb... es ugy lesz a legjobb, ha nem valtoztatok semmin... Nincs miert, nekem tiszta a lelkiismeretem...

Ma amugy is szar napom volt, most legalabb mar van indok... :-)

Repter epites, Piramisok, valami rossz alom amire mar nem elkekszem, de felkeltem, nehany film, gep  javitas Ganinak, meg telefon tunning egy masik Gabinak, szankozas, fergeteg elmeny, ho ott ahol kell es ahol nem kell ott nem, lanofka, csuszas, hutte, snapsz, terd szitu, hideg, hopor, 3 ora oda, 3 vissza, terd ujraepites, atkozva azt a parasztot aki elutott, nem unalmas hetkoznapok, Molnar Ferenc Jatek a Kastelyban, Rozsaszinhaz, La Vie en Rose, Gyori Balett MUPA, Ludwig es egy kis kortars, orult modern, Ackermann Rita, aki penisszel is festhette volna, meg Yona Friedmann, aki lehetne Yoda is, annyi bizonyos, hogy a palcikaemberes laza terveibol semmi nem valosult meg, de azert voltak engondolkoztatoak is, meg UNESCO-s hasznosak, meg allvany, meg munka, nagyon precizen, na meg a mai zold ing, van uj rendszer, kattintasok, itt-ott, hat most valahogy igy... Nyugi probalok nem feszulni, megtalalni mindennek a helyet, M vizsgak elott, de halad, en meg tamogatom, igaz ma nem nyomtattam, de lesz meg ilyen, amugy lightos mokuskerek, egy ujabb ho(l)nap... Anniy bizonyos, hogy nelkule rosszabb lenne, sokkal... Hideg, de nem lattom a -10-et...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr64204439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása