HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

1 year...

2012.06.18. 13:56 kistrizso

Életem egyik legszebb 1 év volt, szeretni és szeretve lenni... :-)

Montenegro, orgazmus, svajc, ciprus, sor, rokagomba, alkotabor velencen, nem, meglepi olasz vacsi, italia, angolorak, kobuci, indulasok, kozos elet, tekik, keresztgyerek Geri és még megannyi minden, ez most nem ment annyira, de nem ezen van a lényeg...

Valosagshow-os mars utazas, ugy hogy nem johetsz vissza, csak ha a technika lehetove teszi, szerintem mind meghalnak majd...

Petra szulinapja, kellemes meglepetes, 3-ig, beszelgetes, nem is annyira sznobok, kedves gazdagok...

Muzeumok ejszakaja, nem volt kedvem kimozdulni, de a vegen jol jott ki a dolog, volt Nagycirkusz, meg artistak es bohocok, Vajdahunyadvar es Budapest Bar, meg Nemzeti lo kiallitas es csillagaszati eloadas, tuzugras es neptan, megy sor es kolbasz es hazafele meglepeteskent Aquincum, ide meg visszamegyunk a nimfa unnepre...

Mi lesz a nyaron? Egyelore Orfuig latom a dolgot...

Felhivott az ember, hogy minden rendben van-e a D-vel, koszonom igen, habr egy kicsit megijettem... Jo lesz ez igy...

Az van, hogy nem ertem az embereket, nehez azt mondani, hogy hibaztam esetleg elkurtam, ehelyett megy a tereles es hogy az ugy volt, hogy... illetve en vagyok lekurva, nem tudom hogy van ez az Istenes szitu, remelem ezt meg eloreveszik... Az igazat mondani ebben az esetben a legnagyobb butasag es a jo szopik, persze kb. ennyire is erdekel az egesz...

Eggyel kevesebben, ez iden a 7-ik, ossze kene mar irni azt a lsitat...

Ma vege lesz es mindkettonknek elkezdodik a nyar, persze azert meg dolgozunk, meg porges a fesztivalos munkan...

A tegnap este nagyon kedves volt, megsimmogattam es megmassziroztam, igaz nem volt vacsi...

A tippmix megy a maga utjan, ha nem jon be, akkor egy ideig nem lesz ilyen...

Petra szulinap, regen voltam mar naluk, jol esik a meghivas... Jot fog tenni egy kis porges... Mesinek is...

A tavoli jovot latom a kozel pedig egy nagy homaly, de ha ez igy marad, akkor kismultak lesznek a vonasaim, nehany osz hajszallal...

A rendszer korbevesz, de valahogy nem erzem a reszenek magamat...

Megint egeszseges vagyok, igaz most volt venas vervetel, tudoszores (mellkas rontgen) oldalrol is es az 50 feletti doktor, aki csak annyit mondott a gumikesztyu felhuzasa kozben, hogy tamaszkodjon az agyra, tegye szet a labat es hajoljon elore...

Eletemben eloszor nyertem sportfogadason, ma feltettem a nyeremenyt, nagyok a remenyek, regen volt mar olyan, hogy tobb penzzel jottem ki a lottozobol...

Osszerandul a nyomrom a szartol...

Mindjart vege es visszaall a rend, a beke, a megertes, a turelem, a kedvesseg, a hazaselet es az osszes tobbi, amitol szep az egesz... Tennunk kell erte, hogy megint jo legyen...

Ja es szeretek elni, talan tudok is... :-) Az igazi kerdes, hogy a fontos dolgok sinen legyenek... es szeintem vannak...

Ciprus, mert azsia, vagy egy hajo?

Mar az onmagaban felelosegteljes es egyben megtisztelo, hogy tudom, hogy vagyok. Az ontudat a legnagyobb adomanok egyike, egyben az evolucio csucsa, habar a delfin is tud magarol...

EB, koszonom ez feludito...

Szeretek neki vacsorat csinalni es ma is...

Azt hiszem sikerult kiirtani a kis szemet eloskodoket az uj sziklakertbol, amely persze nem nagyobb 50x15 cm-nel, igaz most talalkoztam egy hangyaval, ezt teszi a kerti viragfold, na mindegy, kicsit ritkaban, de egeszsegesen a tulelok... Kicsit kezdek rakattani az otthoni kerteszetre... Kellene meg a fuszernovenyeknek 1-1 cserep...

Nem vezetem egy todo-t, vagy a fontos dolgok a fejemben vannak, a tobbi meg neha eszembejut...

Ugy kene, hogy naprakeszen, majd megprobaljuk...

\m/_ Ez volt Gardony... A mienk, mert rajtunk mulik, Robi a dobnal, csaladok, gyerekek, felesegek, nemi sor, furcsi, egy jo ebed muanyag evoeszkozzel (ahogy oregszem vannak igenyeim), egy kis Gurulas es meguszni az esot...

Multkor nyertem snooker-ban,  T golyo egymas utan, de messze meg a brake dontes...

Azt hiszem osszeszedett vagyok, tudom mi a fontos, mi er ra, szabadnak erzem magam, en dontok, vagy mi dontunk, nem sietek sehova es talan kevesebbet feszulok, tudom hogy mit es hogyan, meg azt hogy mit... Concentrated fire power! Who rules the Galaxy?

Sokszor elore koszonnek, en meg mindig es mindenkinek...

Megerett egy shift...

Nehezen birom a tetlenseget, a fasszszopast, a dontes keptelenseget, a bullshitet, a vizsgaidoszakot, a mi csinalunk a nyaron? kerdest, a megszokasokat, a varakozast, ha nem hivnak vissza, a boldogtalansagot, az ertelmetlen dolgokat es meg megannyi mast...

Multkor 41 perc alatt ertem be bringaval, most 1 ora volt, szerintem ez korrekt es csak minimalisan veszelyes, jo erzes alazni a valtos csoda bringakat...

Holnap motorozas, jot fog tenni, remenyeim szerint...

Celok kellenenek... Nincs mentseg, de legalabb mozogtam a heten (uszas, ket aktiv bringazas) es meg nincs vege...

Mennyire gaz ,hogy nem inditunk csapatot?

Neha azert meg jokat tudunk rohogni, hogy mi van most, de ez keseredes, reszemrol rendben, de ez is keseredes, valahogy nem az igazi, csak a szamok fontosak, a tobbi nem, a kuzdelmet senki nem latja es nem is nagyon akar erte tenni semmit, legalabbis nekem ez a tapasztalatom, megallt az ido... Direct es a Telenor, vicc hogy nem beszelnek egymassal, de ez inkabb ma kellemetlen, ujabb atszervezes, ujabb aldozatok... es menjunk mutasuk meg, hogy a vezetok is jofejek es szeretnek egyutt lenni a kollegakkal, rajtad mulik es r'n'r...

Csak szemlelodom...

Jogsi fesztival, a tabortuz es a plac jo, sok lehetosg van benne, de most nem vagyom a rock-metal es egyeb ilyen cuccos zenere, talan egy kicsit sok az alternativ arc, akik jo uton haladnak a bebaszas fele... Szivesen lennek vele, ha nem vele toltom az ejszakat, az fura, biztos vagyok benne es ez nagyon jo erzes... Sokat hulyeskedunk, huzzuk egymast, de ez csak jatek... Ma pl. bemacskasodott egy kicsit...

Erzem, hogy kene mozogni, de lusta vagyok, nem kene a de... A mozgas szimplan jo es jot tesz, ram ferne, kellene az a kulonos es elegedett faradtsag, egy kondi es egy uszi kellene minden heten es nem butyadni... Remelem ez nem csak terv marad, ez edzi az akaraterot...

Nehez teher anyukam, akinek en vagyok az egyetlen komoly kontaktja az eletben, de a ver kotelezz, viszont kozelebb, talan nekem kene nyitnom jobban, de ritkan hangzik el, hogy mizu Veled? Nem baj, kibirom es probalok javitani ezen...

A ceg erre az evre elintezve, megvan a bevetel es eletben marad, koszonjuk... A masik oldalrol felelosegteljes, ugy hogy nem mindig vagyok tisztaban, hogy mizu... Meg nem is annyira erdekel...

Hivtak a bankbol, hogy nem tul jo a befektetesi portfoliom, majd valanikor ellatogatok hozzajuk, igaz nem is jatszok nagyban, meg tul lassu ahhoz, hogy lelkesedjek... Megnyugtattam, hogy nem ezen mulik... Volt benn alazat azert...

RT3 es most megint az uj szerelem EmpireAtWars, Star Wars rulez...

Nagy feleloseg blogot irni, oszintenek es okosnak lenni, probalom felfogni...

Jo het volt vegre...

Nem fontos, ha nem jeleznek vissza, gondolom en, de nem fogom megkerdezni, egyelore nem az en problemam.... Zsenialis a renszer, leosztha es tisztazza a feladatokat es a felelosegeket...

Check, msot mashogy...

... es megint elszakadt a belepokartya tarto-csipteto lofasz, evente legalabb kettot veszek, de most legalabb volt vilagoskek, igy teljesen corporate...

Beszelgetni Mogyival, egyeterteni es nevetni a szaron, neki vege boldog nyar...

Amugy ez jo het volt koszonom, sikerult (igaz neha nehezen) de ertelmes dolgokat csinalni, elerni, kiharcolni, aliratni, meg ugyfelek es projectek, majd csak lesz valami...

Szigorubban kene kezelni a be+ dolgot, ne panaszkodj, de neha kibukik...

Pannonia fest, uszas, ilyenek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr424595893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása