HTML

kistrizso

In my life...

Friss topikok

  • kistrizso: Nos igen, sznob gyanus, de en orulok ezeknek a kozossegeknek, avagy a beke es a "demokracio" egyre... (2011.10.14. 11:24) Szatyor
  • drgreen: Ha már van egy LÁNY, gyorsan szerezz be egy babzsákot is, abból blogolni is jó, vagy filmet nézni... (2010.11.30. 13:57) Van/volt/lesz
  • mallory knox: lándzsás útifű szirup (2010.09.22. 11:52) Standup
  • kistrizso: A dolgok lényege, hogy mindig tedd meg, amit szeretnél, mert utána nem bánkódhatsz azon, hogy nem ... (2010.09.21. 01:04) White dream tulip...
  • mallory knox: lájkolom :) (2010.09.02. 14:24) Post-box

Linkblog

Mottó

2012.11.24. 11:15 kistrizso

- A nagy kérdés, amelyet a női lélek harmincéves tanulmányozása
ellenére sem sikerült megválaszolnom, a következő : mit is akar egy nő
valójában?
Sigmund Freud

Nagypapam mondta mindig, hogy becsuld meg amig van munkahelyed, mert ezek a kapitalistak... Igaz O kommunista volt... Szerintem megbecsulom, de lagalabbis tudok rola, eladtam a fogyasztoi tarsadlom altal kinalt szabadsagomat, nem penzert... Ammedig ez jo, akkor minden jo...

Kakasd, indexrele...

Kek harapasemelo... Azt hiszem most gyogyulok, de nem csak gum, hanem globalisan...

Masok a prioritasok, mert az ugyfel az elso, de nem tudom melyik ujjamat harapjam, egyik se mert fogszabalyozom van... Amugy tok jo erv, ha nem akarsz megenni valamit... :-)

Orszaggyulesi konyvtar, meno... Meg az elso sor is... :-)

Huzos munkanapok, egyensulyozas, meetingek, ertekelesek, tervek, coachee-k, elvarasok, valtozasok, illetve sok valtozas, thesis, angol, rovid snooker, inygyulladas es regi talyog, gyogyulo, antibiotikum, harapasemeles, terepasztal, motorozas, elorelathatolag 3 het szabi, egy svajci lehetoseg es ennyi... Most pedig off, no fb, nothing, munka es sons, meg Mesi, nem esik jol, nem jok az aranyok, vagy ennyit nem er meg... A motivacio pedig az, hogy segithetek, olyan pedig nincs hogy eredmeny attitud, meg akkor is ha tobbseg megszokasbol bologat, olyan viszont van, hogy egyenyi vagy szemelyes velemeny, amit meg illik tisztaban tartani, mert mivel szemelyes ezert nem lehet tamadni, ervelni lehet... Sok volt es meresz, de nem esett jol... de borzalmas latni, hogy mellettem bologatnak, csak a nyelve nem logot ki, ki ez az ember? ... es egy puncival valo harmadik tipusu talalkozas...

Mar a bringaszerelo is kulfoldon, amikor megkerdeztem, hogy kit ajanl, azt mondta, hogy senkit, mert akit ajanlana az is Munchenben van... Nem tudom, hany ember lepett le az elmult nehany evben, de valahol azt hallottam, hogy London a masodik legnagyobb varosunk... Van ugy, hogy utoler egy hullam, ami ellen nem erdemes kuzdeni...

Minap vitatkoztunk Gyurival, hogy mi van itt es most, nagyon el van keseredve... En pedig tajekozatlan vagyok...

Jarok angolra... :-)

Neha ugy erzem jo lenne, ha vege lenne, de szerintem csak nagy a nyomas es tenyleg nagyobb... Nyitottabb is vagyok, segitek ahogy tudok, de lenyegeseb tobb a munka is... Nem mindig latom a dolgok ertelmet es hianyolom a sajat velemenyt, illetve ha pedig van akkor annak a tiszteletet, fogalmam sincs mi lesz jovre, egy uj ev, ha tuleljuk a maja cuccot...

Megint fogorvosnal, mert lejott az egyik tapacs, pedig szerintem mindent megtettem es vigyaztam ra, szerintem gyorsan visszarakjak...

Porgunk ezerrel, Mesi a szakdolgozton, en pedig a munkan, hetfotol dolgozik, igy meg durvabb lesz, de hamarosan itt a kari szunet es akkor jo lesz, regote nem vartam mar ennyire ezt a pihit... Viszont megvagyunk, Mesinek holnap lesz a szulinapja, vettem neki ajandekot, a carrcassone kovetkezo verziojat, jo lesz megint egyutt porogni ezeken, a motorcsonakozas, a holegballon es a lovaglas meg varat magara, most nem alkalmas es az ido se tul jo hozza...

Szep lesz a jovo, annyi biztos...

A sons pedig megy, de mar nincs sok hatra, rakattantam...

Uj padtarsam van, kicsit feltem tole, de nem lesz baj, megvagyunk, habar mostanabban nem vagyok annyit a helyemen, tobb a random meeting, az ugyfeles cucc, meg minden...

Batyam es a terepasztal szitu, azert biztos jo lesz, habar nem egeszen ertem, hogy miert most es igy... Szeret gyujtogetni, de nagyon sok minden megmarad, az auto is csak all, igeret van...

Jozsikas cucc mukodik, szerintem nem fog elojonni tobbit, mondanam, hogy harmadoljunk, de nem ez a csaladi modell...

Nok beszelgetnek mellettem, mindig is imadtam hallgatni, hogy mirol es hogyan, igy leszunk okosabbak...

Anyukam tok jol halad a kerttel, pontosabban kesz amit tervezett, szinte mindent elvitt, vagy elvittek, van komposztalo, tulipan hagymak, rend es rendszer, tuzifa es meg megannyi minden... Tok jol megtanult befuteni es hasznalja a cserepkalyhat...

Multkor csoppogot a benzin a benzincsonel, eloszor kertem ujat Robitol, de az nem lett tul jo, aztan elmentem a Unix Trade-hez, ahol rogton torzsvasarlo lettem es vettem benzincsovet es szurot, mert a regi szuro vege elcsavarodott, mindegy sikerult az uj set-tel pantentul es gyorsan megoldani, aztan motoroztam Esztergomig es vissza, de hideg volt... Ettol fuggetlenul elveztem... Nem tudom mikor lesz nagyobb motor...

... es megvolt a rovarirtas, ha egy kis lemaradassal is, sok extra pottyel...

Mesinek alakul a munka, szerdan irja ala es a honap kozepetol dolgozik, nagon buszke vagyok ra, tudom, hogy komolyan veszi es tovabblep...

Most megint HEV es Dit bucsuztato, meg soho Kata is, mert jon a putto, meglatjuk mit tartogat ez az este, nehany sort biztos...

Ujabb coach cucc, meg angol, folynak a kepzesek, jo volt ma segiteni egy nem egyszeru problemaban, munka-maganelet elet egyensuly, tetsi-lelki harmonira valo torekves, lett megoldas, remek, elveztem, amugy jo megismerni embereket es munkatarsakat, segiteni meg alap, mindet tudatosan remek, de ez nem egyszeru dolog, avagy ez most life coaching volt... es lesz rola papirom, avagy egy ujabb szakma... Neha elvesztem a lelkesedest, de valahonnan mindig jon egy kis belso motivacio... A jovo evet nem latom, sok az uj arc, de van lehetoseg es lesz valtozas is, bizzunk benne hogy jo lesz, en megprobalok mindent megtenni ezzel kapcsolatban...

Amugy megvagyok, probalom segiteni Mesit es szeretni, foglalkozni vele, de neha sajnos turelmetlen vagyok, de legalabb tudom, nekem is van nyomas, de most nekem kell megertobbnek lennem, ez most egy szep uj vilag eloszabaja...

Aztan hogy hol, azt nem tudom, majd Mesi kitalalja... :-)

Ugy csinalnek valami mast...

Vivian Maire... Olyan mint egy szellem, az onarckepeitol kiraz a hideg, de a tobbi rendben. A kerdes, hogy hol valik el a muveszet es az uzlet...

Ma pont es alairas kerult a vegere, eggyel kevesebb...

Uj lakok vannak, de ok idemenekultek, hivtam a bogaras embert... pedig a teknosoket is szabadon engedhetnem...

Inkabb josnak kene mennem, elore latni azt ami csak reszben fugg tolem, ugy hogy ne legyek pesszimista...

Planetszusi, azt hiszem ez volt az utolso fejlodesi lepes, avagy hivatalosan is hal fogyaszto lettem... Jo volt...

... es van allas, de egyelore meg a reszletek nem egyertelmuek, de van... Kek sapkat fel...

H5 Bekas, randira indulo, de nem tudok sokat, mivel mukodik a kijelzo, igy nem tudom kesesben vagyok-e, de indulunk... Talan szinhazba?

Nalam a berlet, szerintem meg nem is hasznaltam belole...

Holnap nagy nap, remelem pontot teszunk az orokleses szitu vegere, habar nem egeszen ertem miert nem harmadolunk, ez fontosabb mint a delejesvasut... Na mindegy legyen mindenki boldog, illetve ez egy hosszutavu dolog, amit jobb most elintezni... Gondolom en, illetve hatra lehet dolni es lezarni a multat...

Felek a szerdai naptol, nem tudom milyen lesz a fogszabalyzo, remelem minden rendben lesz, ebben is keson ero tipus vagyok...

Hetye, megint kisimultak az arcvonasaim... Halloween ahogy mi szoktuk, meg Kissomlyo, mert itt meg soha...

Itt az ev vege, a celi tetyoban is kint van a tabla, hogy boldog karacsonyt, meg az Andrassyn is felkerulnek a platanra a fenyfuzerek...

Inkabb bambizok, neha jo ha csak ugy visznek, vagy tortennek a dolgok...

Utasitasok, kerdesek, ez lenne az uj vilag?

Remenyeim szerint egy szep uj vilag igerete...

Eddig 26 perc keses...

Portfolios kuzdelem es a tobbi lehetoseg...

Hellowin... :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kistrizso.blog.hu/api/trackback/id/tr474922855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása